FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Porto - Shakhtar

• 01
    Lyseng
    den 23 november 2011 00:30

Hej igen,

lige et lille hurtigt spil mere fra min side. I nævnte kamp, skal begge hold vinde for at have en chance for nogen som helst form for avancement i CL turneringen, eller bare til Europa League.

Mit spil er over 11,5 hjørnespark til odds 2,30 ved Bwin, med følgende begrundelser :

1. Begge hold er normalt offensivt indstillet, og spiller ofte bredt og kan lide at udfordre over kanterne.

2. Holdene snitter til sammen 13,25 hjørne pr. kamp indtil nu i dette års CL turnering.

3. Da de mødtes første gang i Porto, blev det til ialt 15 hjørnespark.

Med ovenstående facts for øje, og at begge hold (imo) burde komme ud, med "all guns blazing", i håbet om at holde liv i "avancement-drømmen", så synes jeg der må findes en smule værdi i over 11,5 hjørne til odds 2,30.

Min CV vil ligge lige omkring de 50%.

Følg af fri vilje.

• Svara
  • 02
    Lyseng
    den 23 november 2011 23:32

Der kom gang i hjørnesparkene i 2. halvleg efter kun 5 i 1. halvleg. Vi fik ialt 14 hjørnespark og derved gik den fint ind.

• Svara