FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Portland Trail Blazers - Denver Nuggets

• 01
    Basse
    den 4 februari 2012 22:09

Gerald Wallace - Wesley Matthews: Wallace +7 point. Betsson og Betsafe.

Kan ikke helt gennemskue om der er tale om et fejlodds her, hvorfor jeg også vælger at smide dette tip i forum i stedet for en analyse. Har selv fået lidt igennem på dette spil, så vi håber den går igennem.

De to spillere snitter for sæsonen stort set det samme, men hvor Wallace snitter en smule mere. De to spillere er dog rimelig lige, også hvad skud per kamp angår. Et matchup uden point-handicap ville i mine øjne være fair, så linjen på 7 point til Wallace er for mig uforståennde.

Matthews lavede godt nok 25 point sidst man mødte Denver. Wallace havde 13 i samme kamp. Det kan jeg dog ikke se skulle være grund nok til at dække et +7 spread. Eneste ting der taler i mod.

Ligger et sted mellem 65-70%.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 5 februari 2012 10:12

Blev voided, da Betsafe mener der var tale om et forkert linje...

• Svara
  • 03
    Basse
    den 5 februari 2012 12:16

Det var et eller andet sted og forventeligt, desværre. Spillet gik dog hjem under alle omstændigheder.

• Svara