FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Plzen - Milan

• 01
    Leandinho
    den 6 december 2011 19:42

Der er ikke meget på spil i Plzen, hvor 0-0 passer begge hold perfekt. Af samme grund forventer jeg mig et minimum af intensitet. Tjekkerne har tre mand i karantænefare, mens milaneserne formentlig kommer med hele reservebænken.

Ungarske Istvan Rad er et af UEFAs store håb. Har ofte fungeret i kvartet med stjerneskuddet Viktor Kassai og virker som en rigtig god type. Mister sjældent overblikket og dømte senest Atletico - Udinese med blot en enkelt advarsel, ligesom han kun havde to kort i PSV Legia.

Jeg bliver ikke overrasket over, hvis vi slipper helt uden kort, og hvordan vi i alverden skulle nå op til fire skal være mig ubegribeligt. Fremragende spil.

• Svara
    • 02
      trosor
      den 6 december 2011 19:42

under 3.5 kort til 1.83 hos Bet365, det ligner et fint spil :)

• Svara
    • 03
      trosor
      den 6 december 2011 19:43

der skulle selvfølgelig stå 1.95 :) !

• Svara
      • 04
        Tytteboevs
        den 6 december 2011 19:49

Den er nu 1,83 hos bet365, mens den er 1,85 hos Betsafe.

GL
        T

• Svara
      • 05
        trosor
        den 6 december 2011 19:53

Kig på asian linjen under kort :) der kan den tages til 1.95

• Svara