FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Pizza-hustleren to score mod Everton

• 01
    vixen
    den 26 december 2011 12:03

Nu vil jeg jo ikke tyvstjæle et nydeligt spil fra SpilXpressen, men bare sige at jeg er meget enig i spillet og for lidt siden fik 3,50 på Bendtner 'to score' på Betfair (3,375 efter komm sådan cirkus), og jeg vil mene at alle interesserede kan blive matchet 3,40+ op til kickoff. Flot odds på en mand der scorer i stimer og som sikkert er pænt pissed over hærværks-PR og reaktionerne på det tåbelige undskyldende brev med alt for højt et lixtal til Bendtner...

Men B52, scor i dag og en del vil være tilgivet...

Har intet set om evt skade - bemærk at BF ikke voider hvis han skiftes ind...
    Er iøvrigt på telefonen og har svært ved at tjekke andre blokker, NB er åbenbart ikke ude m odds

• Svara
  • 02
    andymar
    den 26 december 2011 12:39

Betsson giver 3,45.

• Svara