FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Phoenix Suns - Portland Trailblazers

• 01
    TearDrop
    den 6 januari 2012 18:09

NBA

CV: 62%

Phoenix Suns er godt nok underdogs på hjemmebane i nat, men jeg synes at de skal være større underdogs.

Suns har blot vundet 2/6 kampe indtil videre, og jeg tror simpelthen ikke på at de kan matche up mod Blazers der spiller noget af det bedste basketball i NBA.

På hjemmebane har man spillet tre kampe og her han man tabt til Sixers og Hornets. Den eneste sejr kom mod et Warriors hold der manglede David Lee og havde Stephen Curry i fejlproblemer i store dele af kampen.

Blazers har et af de bredeste hold i NBA, og efter at kunne mønstre en rigtig stærk start femmer, har man stærke spillere som Nicholas Batum og Jamal Crawford, som 6./7. mænd.

I går slog man et velspillende Lakers hold relativt let ved at løbe dem ud af Rose Garden, og det tror jeg at de gør i gen mod et meget middelmådigt Suns hold.

Blazers har vundet 5/6, og har blot spillet to udebanekampe, hvor det blev til en sejr over Thunder (et af de stærkeste hold NBA) og et snævert nederlag til LOB Angeles Clippers.

• Svara
    • 02
      Jogs
      den 6 januari 2012 18:09

Har suns nogle skader?

• Svara
      • 03
        TearDrop
        den 6 januari 2012 18:16

Nope.

• Svara
    • 04
      Jogs
      den 6 januari 2012 18:23

Okay, prøver at følge dit spil, har flere kontakter der også tror på Blazers.

Held og Lykke til dig :)

• Svara