FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Phoenix Suns - New Orleans Hornets

• 01
    jank1
    den 26 december 2011 22:24

Går med Hornets her.

Hornets har fået et nyt hold, skiftet ud på mange positioner - og på den måde kan man argumentere skidt for, at holdet ikke endnu er sammenspillet nok.

Jeg synes dog Hornets har stærke offensive præferencer. Man har udmærkede marginal-spillere i Kaman, Okafor, Ariza, Jack. og en tydelig go-to-guy i Eric Gordon. Ydermere er bænken heller ikke tosset, hvor Aminu, Landry og Vasquez (var en stærk rollespiller for Grizz i playoff) sidder klar til at rotere.

Suns er et udmærket hold. De har dødelige pick n'rolls med mesteren, Steve Nash - men kvaliteterne synes ikke bedre end Hornets'. Truppen er max. på niveau med den i New Orleans. Dog er Gortat og Hill tvivlsomme (spiller dog formentlig) til i aften, hvorfor det vil være en enorm svækkelse. Flere af Suns-spillerne er heller ikke i sin bedste alder længere.

To enormt jævnbyrdige hold, hvor max. 3 sejre vil skille dem i Western Conference. Man skal aldrig sammenligne med preseason - MEN jeg synes nu alligevel Hornets spillede godt. Suns fik smæk i begge deres opgør mod Nuggets.

Jeg er tæt på 60%.

• Svara
  • 02
    TearDrop
    den 26 december 2011 22:24

Jarret Jack er ikke med! :/

• Svara