FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Phoenix Suns - Golden State Warriors

• 01
    TearDrop
    den 2 januari 2012 20:31

NBA

CV: 44%

Jeg synes at det er et lidt højt odds på Warriors, der imo er et bedre hold end Suns.

Suns har efter mine forventninger ikke vist et væsen af sig, og det kan måske også undskyldes, da Steve Nash døjer med en ribbenskade.

Det betyder selvfølgelig noget, men alt i alt har Suns ikke et særlig konkurrencedygtigt hold. De har nu tabt 3/4 kampe og på hjemmebane er det blevet til to af nederlagene, til Hornets og Sixers.

Warriors har et ungt hold, men anderledes Suns har de et mål og en plan for fremtiden med det nuværende roster.

Den nye træner, Mark Jackson der har trådt til, har med sin idealisme fået det ellers defensivt elendige hold til at arbejde hårdere for sagen. Denne nye mentalitet krydret med en masse ungt og potent talent, ser jeg Warriors have en fin chance i Phoenix.

Warriors' stjerne Monta Ellis når til kampstart efter at have været til sin bedstemors begravelse, og Stephen Curry spillede senest en udemærket kamp selvom at have har glasankler.

Suns' ubestridte stjerne, Steve Nash, udtaler at hans dårlige spil skyldes en ribbensskade, og det er vel forståeligt når det går udover hans vejrtrækning.

• Svara
  • 02
    TearDrop
    den 2 januari 2012 20:31

Der er kommet en rapport om at Warriors' David Lee ikke vil være med, så spillet mister en del af sin værdi. Desværre.

Nytårsskiftet hjalp heller ikke på heldet.

• Svara