FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Peterborough United - Sunderland

• 01
    Original
    den 8 januari 2012 14:57

Utrolig velbetalt odds her. Peterborough United tager imod Sunderland, som bestemt ikke gør det godt i FA cup sammenhænge på udebane.

Siden Martin O' Neills ankomst har Sunderland gjort det fremragende. De har vundet 4 ud af deres 6 PL kampe. De fik 11 point i deres første 14 kampe ved Steve Bruce, men de har fået 13 point i deres seneste 6, så andre boller på suppen er der.

Sunderland er ikke et hold som scorer mange mål. Sunderland vandt 4-1 mod Wigan, i Wigan, men før da skal vi tilbage til 2009 mod Norwich, det var her de sidst scorede 4 mål.

Sunderland er et bedre hold en Peterborough United, ingen tvivl om det. Men at give odds 4,00 på Peterborough United mod Sunderland i FA cuppen? Det er meget generøst.

Du skal holde øje med målmanden Joe Lewis som kun er 24 år. Men har snart passeret de 200 kampe for klubben.

Hold også øje med Emile Sinclair. Målfarlig herre som har scoret 17 mål siden sin ankomst i sommers.

Forsvarsspilleren Gabriel Zakuani er skylden i at Peterborough United trods deres ringe 15. plads i The Championsship at de har en positiv målscore. Det er sjælden set.

• Svara
  • 02
    ChelseaMads
    den 8 januari 2012 14:57

Jeg synes selv, du kommer lidt ind på det. Sunderland har jo netop gjort det rigtig godt efter Martin O'Neills ankomst. Og da han især er kendt for sin struktur og defensive kvaliter, tror jeg, at Sunderland vil spille med lille risiko mod Peterborough og være opmærksomme på kontrastød og lignende. Jeg tror selv på 2-tallet, da Sunderland bør være langt bedre end Peterborough.

• Svara