FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Petacchi - Ciolek (H2H)

• 01
    LFC
    den 7 juli 2011 22:47

7. etape i årets Tour er endnu engang en god mulighed for sprinterne for at få en etapesejr.

Petacchi har slet ikke fået det til at fungere i spurterne i år. På 3. etape blev han generet af et styrt kort før mål og på 5. etape kom han ikke med over den sidste bakke i en position, der gjorde, at han kunne være med i spurten.

I morgen bør der dog ikke være nogle undskyldninger for ikke at være med i afgørelsen, da det er en fuldstændig flad etape, hvor der ikke engang er en kategori 4-stigning.

Ciolek er på de flade etaper blevet henholdsvis nr. 173 og 184. På 6. etape blev han nr. 8, men det var også en etape, hvor de fleste rigtige sprintere ikke kom med over bakken før mål.

Ciolek var tidligere en hurtig rytter, der deltog i massespurterne. Det gør han dog ikke længere, og det er efterhånden ved at være længe siden, at han har haft nogle store resultater.

Jeg forventer ikke, at han vil være at finde forrest i feltet i morgen, da det formentlig vil være en afslutning med deltagelse af de fleste sprintere.

Hvis Petacchi kan undgå styrt bør han således være stor favorit i denne duel mod Ciolek. Jeg vil give Petacchi mindst 70% i denne duel, hvorfor der er værdi i dette spil hos Nordicbet.

• Svara
  • 02
    Tsuni
    den 7 juli 2011 22:47

At Ciolek er endt langt nede hænger sammen med at han har arbejdet for Boonen. Nu hvor Boonen er skadet, får Ciolek vel lov at køre egen chance i morgen. Så ringe som Petacchi har kørt, frister oddset mig ikke nævneværdigt.

Mvh

• Svara