FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Pat Barry - Christian Morecraft

• 01
    Bosse30
    den 21 januari 2012 16:43

Et heavyweight-møde i nattens UFC stævne.

2 fightere, der næppe kan tåle at tabe igen efter et par nederlag i deres seneste kampe. De bliver nok alligevel ikke cuttet, da UFC mangler gode sværvægtere, og disse 2 fightere er normale garanter for seværdige fights.

Jeg tvivler meget på, at kampen går tiden ud. Stående giver jeg en stor fordel til Barry, der formentlig vil choppe benene af Morecraft med sine kraftfulde leg-kicks. Derudover har han KO-power i næverne og jeg ser store problemer for Morecraft i hans striking defense.

Morecrafts styrke i dette matchup er hans noget større repertoire på gulvet. Kommer kampen herned, så er det ikke sikkert Barry overlever.

Pat Barry

10 fights, 6 vundne (5 på KO/TKO), 4 nederlag (3 sub).

Havde Kongo sekunder fra en TKO, men tabte selv på KO i et mega comeback. Derudover har han vist svaghedstegn mod submissions, hvilket kan blive fatalt mod Morecraft.

Christian Morecraft

9 fights, 7 vundne (4 på sub), 2 nederlag (begge på KO/TKO).

Kan godt få succes med at presse Barry op mod buret og køre noget dirty boxing, eller få ham ned og afgøre den på sub. Har problemer med cardioen og en begyndende svag kæbe.

Generelt

Jeg har overvejet kraftigt at gardere med sub sejr til Morecraft, men finder alligevel mere værdi i at holde mig til Barry KO.

Barry skal helst klare spillet i første eller tidligt i anden omgang, da hans cardio heller ikke er i top. Får Morecraft kampen på gulvet, så er fordelen klart til ham, da Barrys evner der slet ikke matcher Morecrafts. Men så længe den er stående, og det forventer jeg den er i hele første omgang, mens Barry er frisk, så giver jeg en stor fordel til Barry for at han svækker Morecraft med leg kicks og sætter en fin slagkombo op, der tagger Morecraft og kampen slutter.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 21 januari 2012 16:43

En lille regnefejl havde sneget sig ind. Det rigtige odds er 2,42 efter kommission. Den blev spillet til 2,50. Burde nok ha' stået i analysen.

• Svara