FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Partybets har festet for meget

• 01
    cbll
    den 22 januari 2012 11:35

I hvert fald virker de til at være bagstive.

Jeg skrev til dem, fordi jeg ikke kunne oprette mig - der sker intet når jeg trykker, og deres side har generelt mange glitches for mig.

Nu, 3 uger(tre.. uger) senere, får jeg dette svar:

"Hej Christian,

Tak for din mail.

Vi beklager det sene svar.

Vær venligst opmærksom på, at data og informationer om spillekontoen kun må sendes til den mail-adresse, som kontoen er oprettet i forbindelse med.

Sørg derfor for at din personlige information til enhver tid er opdateret. Du kan ændre din email-adresse under "Min konto>Konto>Profil".

Vi takker for din forståelse overfor disse foranstaltninger. Sikkerheden omkring spillekonti har højeste prioritet for os.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen. Vi undskylder på forhånd, hvis du oplever en længere responstid end normalt.

Med venlig hilsen
    Din Party Kundeservice"

Sååå.. jeg kan ikke oprette mig. Løsningen er, at de ikke må svare mig med en email der ikke er registreret - og derfor ikke kan hjælpe mig.

Svært, når jeg ikke har en konto derinde - og det er problemet.

Mindre party, tak. Det giver da ingen mening.

• Svara