FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Partybets?

• 01
    cbll
    den 12 januari 2012 10:58

Er jeg den eneste der hverken kan logge ind, eller få fat i deres kundeservice? Jeg har ventet i en uge nu.
    Simpelt fortalt, så kan jeg ikke oprette mig(ingen knapper virker på deres hjemmeside?) - ingen mulighed for at kontakte dem, intet simpelthen.

Jeg ser en del ekseprter der anbefaler spil derindefra - kan i komme derind? - Jeg har ellers læst en del på andre sider at folk har præcis det samme problem som mig..

• Svara
  • 02
    Parise
    den 12 januari 2012 11:34

Den er totalt ubrugelig og folk har massere af penge i klemme. Man skal bare holde sig langt væk fra de små scam-bookies.

I øvrigt bryder Partybets.dk Spilleloven med deres markedsføring(§ 36 stk 1+5) af "sikre spil", men Spillemyndigheden er bedøvende ligeglade med dette. Har her sendt min henvendelse videre til Forbrugerombudsmanden, men forventer ikke den store respons, da jeg ikke er DBU, som forsøger at slagte den lille mand på gulvet.

Hos Sportingbet kan danskere heller ikke spille på tennis mere, men det er så en helt anden snak.

Generelt sørgeligt at eksperter ikke tøver med at gå ned i odds og anbefaler spil hos papbookies, men det er jo ens eget valg om man vil gå ned i TBP. Jeg smeder videre på Twitterz :P

/end whine

• Svara
    • 03
      cbll
      den 12 januari 2012 11:44

Ok, så er det altså ikke kun enkeltstående tilfælde. Jeg kan da kun opfordre eksperter til at lade være med at anbefale dem - virker jo helt igennem elendigt, og det, at man ikke engang kan få fat i deres support må da også få spilxperten til at overveje dem som en anbefalet bookmaker..

Må nok indrømme at mit personlige "lovlige" portfolio består af: Bet365 og Betfair.. Nu spiller jeg meget live, så SBOBET er en selvfølge også, hvorfor jeg stadig har penge stående der.

• Svara
      • 04
        Tytteboevs
        den 12 januari 2012 12:00

@cbll - jeg har også kun bet365 og betfair tilbage, og jeg kan ikke handle/bette på de australske markeder pt via betfair. Prøver at handle lidt hos bet365, men gætter på jeg hurtigt bliver lukket ned. Kan se at sbo har fine odds - hvordan er de med limits osv?

Venligst
        T

• Svara
      • 05
        cbll
        den 12 januari 2012 12:06

Kommer helt an på sporten.. Ishockey/håndbold er limit lav - 48 euro. På fodbold er den vildt høj, om det så er to bananrepublikker's U18 hold plejer den at ligge på 1000-3000 euro early, og 3000-5000 euro live. Jeg spiller personligt kun fodbold derinde, så kan ikke udtale mig om limits på tennis - men forestiller mig de ligger ret acceptabelt.

Oddsne er 7 ud af 10 gange de bedste på markedet for fodbold. Live er de 100% de bedste.

• Svara
      • 06
        cbll
        den 12 januari 2012 12:11

Tjekkede lige Benneteau-Bogomolov, limit der er 477 euro, så det skulle lige være nok til at de fleste kan ligge en skilling.

• Svara
      • 07
        WoodmanWoody
        den 12 januari 2012 12:38

Har også haft problemer med bare at lave en konto hos Partybets og efter jeg havde læst lidt rundt omkring valgte jeg os at droppe med at spille der...

Lidt offtopic, men nu når du lige er her Parise, så kunne jeg godt tænke mig at høre om du ikke snart kommer lidt igang igen med Betalingsspillene igen? Ved godt du ikke har samme Bookies at gå udfra, men hvis nu 365 ligger lidt under de store bookies f.eks, kunne du så ikke bare poste dine spil der også kan folk jo selv tænke derfra hvis de vil spille et andet sted?

Savner ihvertfald spil fra Ishockey Experten :)

WW.

• Svara
      • 08
        Parise
        den 12 januari 2012 12:52

Jeg poster kun når Bet365 har højeste odds eller når en papbookie har samme odds som Pinnacle(ikke set det endnu) desværre :(

Indtil da poster jeg med succes på min Twitter ganske gratis :)

Ville jo gerne have afsat mine spil herinde, men loven forbyder SpilXperten(fra Malta) i at afsætte det produkt jeg kan tilbyde. Produktet jeg tilbyder kan udelukkende vurderes i de stats jeg har og ved at gå frivilligt ned i odds ville jeg forringe det produkt jeg udbyder.

Loven skræmmer danske eksperter væk fra de "danske" sider, men overskud skulle jo også helst langt ud over de danske grænser, hvis man skal være solidarisk med Spilleloven og tankerne bag denne.

• Svara
      • 09
        WoodmanWoody
        den 12 januari 2012 13:07

Det selvfølgelig forståeligt nok bare utrolig ærgeligt :/

Nu har jeg lige kigger på din twitter profil for første gang og jeg har aldrig brugt twitter så er ikke lige så kendt med det...

Jeg kan dog se at man også kan ''følge dig'' via sms? Så man får det du poster på væggen som en sms? Og koster det ikke penge at tilmelde sig denne service via Twitter?

WW.

• Svara
      • 10
        Parise
        den 12 januari 2012 13:15

Har ikke lige sat mig ind i det med sms osv, men skulle det koste noget, så har det intet med mig at gøre og udelukkende en service som Twitter måtte tilbyde.

Bruger selv twitter som min primære nyhedskilde og tweeter så selv om tips, lortedommere :D og andre betting-relaterede emner.

• Svara
    • 11
      Tippo
      den 12 januari 2012 13:35

Hvordan finder man den gode Parise på det der nymodens Twitter?

• Svara
      • 12
        MartinVP
        den 12 januari 2012 13:45

https://twitter.com/kfj_jagr :-)

Ang. SMS, så står der følgende i deres FAQ:

Does it cost money? Will fees be added to my phone bill?
        Twitter is a free service; we do not charge you to use it, even via SMS.

• Svara