FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Partizan - Maccabi Tel-Aviv

• 01
    cbll
    den 21 januari 2012 14:11

Udebane for Israelerne. Et fanatisk publikum ryster dem dog ikke; deres egen hjemmebane er en heksekedel, nok den mest frygtede i verden, og derudover lod de sig langt fra ryste af Zalgiris' hjemmepublikum for et par dage siden - derimod var de iskolde, og performede fint i Euroleague kampen.
    Desuden er det lige blevet offentliggjort, at FInal Four i Adriatic League skal hostes i Tel-Aviv. Underligt, hvis du spørger mig - men det skal da nok få et ekstra spark i Israelerne for at blive ved med deres gode run.

Partizan står svagt over for gode 3-pt skytter, hvilket Israelerne nærmest har som deres specialitet. Radnicki skød dem ned, og vandt senest 92-80 over Partizan. Derudover blev de for nogle runder siden hold nede til 57 pts imod Cedevita - ganske skuffende, og de virker generelt til at klare sig skidt i kampe hvor tempoet er højt.

Lige præcist højt tempo bliver denne kamp formentligt. Maccabi Tel-Aviv's skytter er farlige - men endnu mere imponerende var alle deres spillere fremragende i Litauen, i Euroleague. De kom godt ind til layups og spillede langt mere tålmodigt end de plejer - hellere end den klassiske israelske "run n' gun". Såfremt de spiller på samme måde her, har jeg svært ved at se et svingene Partizan hold gøre noget ved det. Ingen kan stoppe Maccabi denne sæson - og 1,44 på moneyline sejren må siges at være spilbart.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 21 januari 2012 14:11

Mig bekendt kan ingen spille hos Ladbrokes i øjeblikket, da deres sportsbetting ikke er oppe endnu på Ladbrokes.dk!

• Svara
  • 03
    cbll
    den 21 januari 2012 14:16

Jeg har altid haft problemer med min Ladbrokes konto, og af den grund kan jeg ikke selv spille ved dem - så jeg har ikke spillet den der. Beklager hvis det er sagen, at ingen kan. Eeelsker simpelthen den spillelov!

Men her er alternativerne på markedet:

Betsson: 1.45
    Unibet: 1.40
    Bet365: 1.40
    Nordicbet: 1.40

Så håber jeg folk kan bruge Betsson(har dog også hørt om problemer dér) - alternativt må man spise det lidt lavere odds hos Bet365 eller de andre.

• Svara