FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Parma - Juventus

• 01
    Sanka
    den 31 januari 2012 08:49

Serie As førehold tager til Stadio Ennio Tardini for at se om de kan forblive ubesejret. Parma har masser af motivation til denne kamp med en fin hjemmebane statestik også en følelse af hævn efter 4-1 nederlaget på Juventus Arena i efteråret

Info:

Parma: Nr 11 i Serie A
    Hjemmebane form: 5v 3u 2t 19-12 i målscore
    Seneste 5 kampe: 1v 3u 1t 7-10 i målscore

Juventus: Nr 1 i Serie A (Endnu ikke tabt i ligaen)
    Udebaneform: 5v 5u 0t 12-6 (seneste 2 udebane kampe vundet)
    Seneste 5 kampe: 4v 1u 0t 8-2 i målscore

Juventus trup til kampen:

1 Buffon
    3 Chiellini
    7 Pepe
    8 Marchisio
    10 Del Piero
    11 De Ceglie
    13 Manninger
    15 Barzagli
    17 Elia
    18 Quagliarella
    19 Bonucci
    21 Pirlo
    22 Vidal
    23 Borriello
    24 Giaccherini
    26 Lichtsteiner
    28 Estigarribia
    30 Storari
    32 Matri
    34 Marrone

Analyse delen:

Parma kæmper for at lægge endnu mere afstand til bunden, imens Den gamle dame går efter at forblive ubesejret og få en sejr med hjem så Milan ikke haler ind på dem.

Juventus seneste kamp endte med en 2-1 sejr over Udinese, sejren kom i hus på en overbevisende måde, hvis de kan fortsætte i den stil imod trofæet med så har jeg svært ved at se nogen stå i vejen for dem.

Til denne kamp har vi et Parma hold som blev ydmyget i efteråret og med muligheden for at være de første hold der sender Juve tilbage med et nederlag er motivationen intakt. Dog tror jeg ikke set over 90 min de har niveauet til at spille med, Parma er et af de hold med det dårligste forsvar og det tror jeg bliver udslagsgivende i denne kamp og derfor kan Juventus sætte 3 point mere ind på kontoen.

• Svara
    • 02
      petersson1984
      den 31 januari 2012 08:49

Husk at Parma har fået ny træner i Donadoni. De har endnu ikke tabt under ham og med en skadesfri trup, bliver de et stærke hold.

• Svara
      • 03
        Sanka
        den 31 januari 2012 16:51

Det er rigtigt, men det er for mig og se ikke nok, der skal mere til når man møder et hold som har så mange positive ting gående for sig. Det er bestemt en mulighed, men som jeg skriver ser jeg heller ikke nogen af de andre hold nedlægge dem hvis denne stime fortsætter for dem.

• Svara
    • 04
      Original
      den 31 januari 2012 20:40

Kampen er aflyst :)

• Svara