FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Paris Saint Germain - Ath. Bilabo

• 01
    christianbc
    den 13 december 2011 21:28

Parc des Princes vil formenligt huse 48.000 når hovedstadens stolthed tager i mod Bilbao.

Bilbao sikrede sig allerede i sidste runde første pladsen i Gruppe F og har derfor ingenting at spille for.

Bilbao tager i næste runde af La Liga hjemme i mod Zaragoza, som er en kamp de skal vinde for, at hænge fast i de andre "tophold". De ligger med 5 point mindre end Levante, så et nederlag er ikke en mulighed her.

PSG er tvunget til at angribe 110% fra start af. Sejren er nemlig ikke nok for franskmændende, de skal nemlig også hente 3 mål på Salzburg.

Er overrasket over oddset er så højt på HT/FT, da PSG er tvunget til at komme flyvende fra start!

• Svara
    • 02
      Villa
      den 13 december 2011 21:28

Det er ikke korrekt at PSG skal vinde med 3 mål for at overhale Salzburg. Indbyrdes tæller først og her er Salzburg bedst i kraft af scoret udebane mål. 2-0 hjemme og 1-3 ude. PSG skal bare vinde denne kamp. Hvor meget de vinder er ligegyldigt.

• Svara
      • 03
        Leandinho
        den 13 december 2011 21:40

Jeg har faktisk luret på et Bilbao-spil her i en eller anden afskygning. De kommer med alle reserverne, men hvis først meldingen kommer om en Salzburg-føring i Slovakiet (relativt sandsynlig) kan kampen her gå helt i stå.

Europa League-kampene har i øvrigt været alt andet end en tilskuermagnet, så tror dine 45.000 kommer til at være meget optimistisk sat. Salzburg-kampen trak 15.000, mens der kom det dobbelte til kampen mod Slovan.

• Svara
    • 04
      cbll
      den 14 december 2011 10:16

Enig. Jeg hopper på den. PSG har virkelig meget uudnyttet potentiale - og det kan komme frem i en kamp som denne.

SBO, 188bet, Canbet med 2,40.

• Svara
    • 05
      Rexz0r
      den 14 december 2011 19:05

Skidt start for bettet .. 0-1 Atl..

• Svara
      • 06
        christianbc
        den 14 december 2011 19:23

1-1 22 min. Men ja,katastrofe start.

• Svara
      • 07
        Oddser
        den 14 december 2011 19:26

De burde tage den her Paris SG. De angriber konstant

• Svara
      • 08
        Rexz0r
        den 14 december 2011 21:04

Totalt op/ned kamp.. :-) Lur mig PSG ikk' sætter 5-600 mil af til at hente forsvarsspillere med!

Godt set med odds! Probs.

• Svara