FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Paolo Lorenzi - Michael Berrer

• 01
    Sutsko
    den 2 augusti 2011 19:02

ATP Tennis fra Los Angeles

Sidste mand i hovedturneringen - Paolo Lorenzi - skal møde tyske Michael Berrer.

De to spillere minder på mange måder om hinanden. Begge frister en tilværelse udenfor rampelyset og er ukendte for de fleste. Lorenzi er p.t. 141 og Berrer nummer 85. Berrer har vundet flere kampe på ATP-niveau, men grunden til at han er i top 100 skyldes en finale indoor i Zagreb og 3. runde i French Open.

Lorenzi er meget svingende. Han har virkelig et par gode resultater i år. Taber i 3. sæt til Nadal på grus i Rom, og vinder over Ljubicic på hardcourt.

Jeg syntes Berrer er blevet til for stor favorit.

Berrer har tabt i 1. runde i de fire seneste turneringer. Herunder to på hardcourt i USA.

I min bog har Lorenzi i omegn af 40% for at vinde denne kamp.

• Svara
  • 02
    mpandersen
    den 2 augusti 2011 19:03

"De to spillere minder på mange måder om hinanden. Begge frister en tilværelse udenfor rampelyset og er ukendte for de fleste".

Det er vel også den eneste lighed der er. Lorenzi er typisk grinder, som har grus som sit bedste underlag og Berrer er bedst på hurtigere underlag. Han både flugter og server bedre. Jeg synes Berrers kamp mod Blake viste at han kan være på vej i bedre form. Lorenzi spiller sjældent på hc. Jeg kan ikke give ham mere end 30%.

• Svara
  • 03
    Sutsko
    den 2 augusti 2011 19:17

Tak for indspil.

Jeg mente deres karrierer og ikke deres spillestil.

Der står rigtig meget på spil for Lorenzi i disse dage. Han kom ind som sidste mand i Washington og er siden røget ned som 141 blev optaget omkring 120. Det vil sige der meget snart skal point på kontoen.

Mvh.

Sutsko

• Svara
  • 04
    Sutsko
    den 2 augusti 2011 19:22

Iøvrigt så har Berrer spillet 10 kampe på udendørs hardcourt i år, mens Lorenzi har spillet 18 dette er inklusiv kvalkampe. Så hvis Lorenzi taber skyldes det ikke manglende hardcourt praxis i år ihvertfald.

• Svara