FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

PAOK - Rubin Kazan

• 01
    christianbc
    den 15 december 2011 06:54

Rubin Kazan og PAOK skal prøve at ramme krydset i denne kamp, så kan de med sikkerhed sende Tottenham ud i kulden.

Den russiske betondefensiv bør kunne rejse til Grækenland og sikre sig selv et kryds, som samtidig vil sikre PAOK første pladsen i puljen.

Stillingen indtil videre.

K V U T MÅL P
    PAOK Saloniki 5 3 2 0 9-5 11
    Rubin Kazan 5 3 1 1 10-4 10
    Tottenham 5 2 1 2 5-4 7
    Shamrock 5 0 0 5 4-15 0

Stillingen taler lidt for sig selv i denne analyse, er dog en anelse overrakset over at man kan hente et flot odds 2,68 hos Pinnacle Der kan selvfølgelig komme udfald. Men det er to fuldstændig lige hold så længe de mødes i Grækenland. Jeg tvivler på at nogle af mandskaberne tør satse på at Tottenham laver en Lyon.

I Rusland spillede de to mandskaber også 2-2, hvilket bekræfter det meget lige match-up!

Det kræver vel ingen Albert Einstein at se at det uafgjorte resultat er super for begge mandskaber.

Ingen af de to mandskaber bør være interessret at have 4 engelske hold med i det videre forløb.

Der bør ikke være mere at forklare i dette tilfælde.

• Svara
    • 02
      andymar
      den 15 december 2011 06:54

Ja X virker oplagt. Oddset på under 2.5 mål er også meget lavt, så der forventes ikke meget action her.

• Svara
    • 03
      KingFed
      den 15 december 2011 13:01

Nu har jeg også læst den her anbefaling andetsteds, hvor det ligeledes udelades, at Rubin har fem mål i hånden i forhold til Spurs - begge indbyrdes blev 1-0, så det er dermed samlet målscorer, hvis de ender lige...så måske er specielt Rubin ikke så draw-fikseret, som der spekuleres i - de undgår Utd, City og andet kravl ved en førsteplads...Laver Spurs-reserverne en dif på 3-4 stks i dag? Tja...

• Svara
      • 04
        Henze05
        den 15 december 2011 16:30

Haha say what?....

De undgå også United & city ved en førsteplads, da begge Manchester hold er i Euroleague i år, så de skal bare undgå den 3. plads.

• Svara
      • 05
        christianbc
        den 15 december 2011 16:30

Kan være du for ret, den er næsten for åbenlys.

Russerne skal bare i min optik have en kæmpe respekt for Grækerne, specielt på deres hjemmebane. Angiber Rubin for fuld kraft, så risikere de en scoring i mod sig.

Får de først den, så kan det blive noget der minder om en umulig opgave for Rubin at få scoret mod den ganske solide defensiv. Vi så jo sidst hvordan det gik for vores venner i Spurs.

• Svara
      • 06
        christianbc
        den 15 december 2011 16:32

Pinnacle er også nede 2,46, ligger dog stadig højest, mens andre som SBO og NB ligger i omegnen af 2,20, hvilket er mere korrekt.

• Svara
        • 07
          WoodmanWoody
          den 15 december 2011 16:45

Synes den er alt alt for farlig den her... Tør slet ikke tænke på hvor mange penge der er sat på X'et i denne kamp, jeg venter til live og fyre måske noget af der ellers ikke, men held og lykke med dit bet ;)

• Svara
        • 08
          christianbc
          den 15 december 2011 17:45

Uafgjort er aldrig så sjovt at spille på. Men sandsynligheden for at dette går hjem bør være til stede.

Markedet er ihvertfald faldet markant.

• Svara
        • 09
          MadridistaDK
          den 15 december 2011 18:23

Kan slet ikke se værdi i et X til SÅ lavt odds. Rubin vil naturligvis gå efter sejren for at få den vigtige 1. plads. Samtidig tvivler jeg på at PAOK foran et hjemmepublikum bare triller bolden rundt i 90 min. Kan slet ikke se hvorfor X skal have så stor chance her - ja, den virker åbenlys, men det gjorde Milan-Celtic også i Champions League for nogle år siden, hvor folk spillede X til odds 1,90 og alligevel vandt Milan.

"Får de først den, så kan det blive noget der minder om en umulig opgave for Rubin at få scoret mod den ganske solide defensiv. Vi så jo sidst hvordan det gik for vores venner i Spurs."

Arh come on - De scorede to gange mod dem hjemme og Spurs blev snydt for scoring senest samtidig med at de sejlede i chancer. Så vanvittig er deres defensiv heller ikke.

Sidst men ikke mindst, så undrer det mig, at du igen inden for så kort tid er ude med et 10 Units spil på en kamp hvor værdien på ingen måde kan være til 10 Units!

• Svara
        • 10
          andymar
          den 15 december 2011 19:48

Nu er Kazan på spanden, bagud 1-0 og en mand udvist, mens Tottenham er foran 3-0 efter 45 min.

• Svara
        • 11
          WoodmanWoody
          den 15 december 2011 19:58

og pga det du lige selv har sagt Andymar har jeg spillet X'et til 4,75 hvis Rubin kommer i den situation at de SKAL have uafgjort for at komme videre, så ville de ikke undre mig af de får den 1-1 ;)

GL.

• Svara
        • 12
          christianbc
          den 15 december 2011 20:21

Jeg ville selv spille Rubin til ikke at tabe, men i mit iver for at nå det inden chancen bød sig, så kom jeg til at spille PAOK til at vinde med 2. Det var det vi kalder en dyr fejl!

• Svara