FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Ottawa Senators - Philadelphia Flyers

• 01
    Balastik
    den 8 januari 2012 22:24

Oddset er steget til 2,50 nu hos Bet365, og det er ganske fint.

Ottawa Senators og Philadelphia Flyers mødtes i går, og her endte det godt for Philadelphia Flyers der vandt efter overtime.
    Inden da, havde de mødt hinanden 1 gang, og her vandt Flyers med 2-7.

Er ikke så imponeret af Ottawas lidt tynde hold, men de har klaret sig ganske fint, og har nydt godt af at Alfredsson blev sin skade kvit, og han er kommet stærkt igen.

Jeg synes ikke at Ottawas hold er nær så stærkt som Flyers, og det tror jeg også bliver bevist i aften.

Flyers må igen spille uden Jaromir Jagr, men det har de flere gang vist at de godt kan. Claude Giroux er stadig brændvarm, og et spil på ham som målscorer i denne kamp kan også overvejes.
    Hartnell har virkelig også vist sin målfarlighed for Flyers.

Flyers er et af de stærkeste udehold i ligaen, mens man faktisk har haft en smule problemer på egen is.

Ottawa har levet meget på Alfredsson, Michalek, Spezza og Karlsson, og jeg synes holdet mangler nogle spillere for at kunne være med hvor det er sjovt.

Flyers ved hvordan de skal slå Ottawa, og det tror jeg også de gør i aften. Oddset er steget lidt i løbet af dagen, og er nu steget så meget at jeg slår til.

• Svara
  • 02
    Balastik
    den 8 januari 2012 22:24

Bryzgalov starter i buret for Flyers, hvilket er ganske fint.
    Desuden skulle Jaromir Jagr alligevel få noget tid på isen i dag!

• Svara