FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Osasuna - Barcelona

• 01
    Van Basten
    den 12 januari 2012 14:42

Oplagt scoringsmulighed for Pedro.

Alexis Sanchez fik meget spilletid i det uafgjorte opgør mod Espanyol, og her gjorde han det ikke videre godt. Pedro erstattede ham, og han bragte en masse energi og entusiasme ind på holdet. Jeg forventer, at Guardiola belønner hans dedikation med en plads i start-11’eren i dette ligegyldige returopgør mod Osasuna. Barcelona vandt det første opgør med 4-0, og derfor vil der helt sikkert blive roteret.

Fakta: Osasuna mangler en masse spillere, og de tror næppe på, at et samlet avancement kan lade sig gøre. Derfor anser jeg det ikke for usandsynligt, at de ”sælger” kampen her. Katalanerne har heller ikke den store motivation for at præstere, men hvis antallet af ”på vippen”-spillerne er stort, stiger gæsternes chancer betragteligt. Spillerne lige uden for den ideelle start-11’er har gang på gang vist lysten i denne type opgør.

Pedro så varm ud senest, og jeg tror, han brænder efter at vise sit værd.

3 units på Pedro-scoringen til odds 2,10 ved Bet365.

• Svara
  • 02
    werder77
    den 12 januari 2012 14:42

unibet og danbook giver nu odds 2,30 på Pedro
    Fabregas fås til 2,35 hos danbook

• Svara