FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Olympiakos-spillet

• 01
    Skipperbent
    den 9 december 2009 09:53

Jeg er helt på linje med Van Basten her, men hvad betyder de relativt mange skader, som grækerne er ramt af?

Out: Matt Derbyshire (groin), Andreas Vasilogiannis (cruciate ligaments), Diogo (ankle), Vassilis Torosidis (swine flu), Cristian Ledesma (knee), Ieroklis Stoltidis (chest), Michał Żewłakow (groin).

Flere af dem er også nævnt i optakt her på siden, men jeg er i tvivl om, hvor (ir)relevante de er?

• Svara
  • 02
    Van Basten
    den 9 december 2009 11:24

Du har ret med nogle skader til Olympiakos også. Det gik lidt hurtigt med analysen, da jeg gerne ville dele min info asap.

Kender ikke Olympiakos så forfærdelig godt, men der skulle være tale om mest langtidsskader, og så er alle spillerne bestemt ikke lige vigtige. De har haft de fleste af de nævnte spillere ude i længere tid, og det har ikke ligefrem påvirket præstationerne. I ligaen er de på førstepladsen med 10 sejre i 13 kampe, og de er som nævnt stadig godt med i CL-gruppen.

• Svara
  • 03
    Larsen
    den 9 december 2009 13:43

Markedet i Asien er vendt nu, så 2,23 hos tt181, 2,22 hos SBObet og 2,20 hos Pinnacle Sports. Altså på Olympiakos!

• Svara