FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Olympiakos - Dortmund

• 01
    Original
    den 19 oktober 2011 15:29

Jeg tror på Olympiakos overrasker alle i aften.

Dortmund har slet ikke kunne få det til at hænge sammen i denne sæson. Pointene har i hvertfald ikke været der. De kommer i aften på en meget svær udekamp i Tyrkiet hvor jeg forventer udsolgt.

Olympiakos har 0 point, og netop dette har en afgørende fakta synes jeg. De skal ud og vinde i dag, og heldigvis er det på hjemmebane. Hvis de ikke vinder i dag, så kan de ikke nå det. Dortmund skal også igang med at få point. Men jeg tror på tyrkerne i denne kamp.

• Svara
  • 02
    sprite06
    den 19 oktober 2011 15:29

Det er fair nok, du har en fornemmelse af at Olympiacos overrasker i aften. Og jeg skal heller ikke blande mig i om det er et godt eller dårligt spil.

Det jeg gerne vil blande mig i er;

- Olympiacos hører til i Grækenland, ikke Tyrkiet!
    - Du skriver de har 0 point og det er en afgørende fakta? Dortmund har 1 point og har ligeså meget brug for point.
    - Dortmund har vundet de sidste 3 kampe i Bundesligaen, og er efterhånden med i toppen.
    - Mod Arsenal var Dortmund i kæmpe dominans, det var decideret ufortjent at de ikke vandt. Mod Marseille var de helt klart med i kampen, det var kun Benny Hill show i forsvarede som gjorde nederlaget så stort. Så kan man mene om forsvaret ikke så bare er elendig? Jeg tror det var en enlig svale, da det samme forsvar kun lukkede 22 mål ind i den forgangne Bundesliga sæson.

• Svara
  • 03
    Original
    den 19 oktober 2011 15:42

Ork ja, kæmpe brøler fra min side. Olympiakos er selvfølgelig fra Grækenland. Rart med noget input, det jeg mener med det er en afgørende fakta, så er det fordi jeg mener at det er en vind eller forsvind kamp for Olympiakos. Du har ret i de har vundet de tre sidste kampe i bundesligaen, men det er mod hold som Mainz og Augsburg som de skal vinde over. De vandt dog en flot kamp i weekenden mod Bremen på 2-0.

Kan godt være jeg i analysen for det til at fremstå at Dortmund ikke er et godt hold, men det er de så absolut, jeg mener bare de er langt fra sidste sæsonsstyrke.

• Svara
  • 04
    Sputnik1
    den 19 oktober 2011 18:27

Har også en tro på Olympiakos på asian hcp.
    Spillede en mindre god kamp mod Marseille, men der var deres sæson heller ikke gået igang, mod Arsenal kunne de godt med lidt mere tur i den have fået uafgjort.

De sidste 3 tyske besøg på Karaiskaki, har givet følgende resultater.
    2008 Olympiakos-Hertha Berlin 4-0
    2007 Olympiakos-Werder Bremen 3-0
    2002 Olympiakos-Bayer Leverkussen 6-2

• Svara
  • 05
    Original
    den 19 oktober 2011 22:50

Puha, det var sku lækkert Olympiakos. 3-1 :)

• Svara