FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Oklahoma State - Stanford(Luck)

• 01
    cbll
    den 2 januari 2012 18:13

Luck med 288 yards per kamp i denne sæson. Han har på 3 sæsoner kastet 80 TDs og 21 INTs - en fantastisk statistik, og han har fysik som en prototype NFL Quarterback. Ham skal der nok komme noget godt ud af - og jeg tror på, at han får sin del i en forhåbentlig Cardinal-succes i aften.

Han har alt i alt fået 34 forsøg på at kaste pr. kamp i sæsonen, og her skal man medregne, at han i shootouts som f.eks. 57-3 mod San Jose State og 65-21 mod Washington State fik væsentlig mindre kast, da Nottingham og Picazo overtog for at undgå skader. Jeg forventer en kamp, hvor Cardinal løber en del i starten - men at Andrew Luck i den grad skal steppe op sidst i kampen, for at føre Stanford Cardinal frem til en eventuel sejr over et sprudlene Oklahoma State Cowboys hold.

Han er senior, han har løftet Stanford op fra at være en akademiker-school til et potent football team. Sidste kamp for Cardinal - jeg tror han vil efterlade et godt indtryk til NFL scouts, og ikke mindst får han lov til - a la Manning-stil - at kalde sine egne plays; ikke noget jeg har hørt om nogensinde er sket før i college. Det siger lidt om tiltroen til ham - og hele holdet forventer at de store plays skal komme gennem ham, såfremt det er tæt til sidst i kampen.

• Svara
  • 02
    cbll
    den 2 januari 2012 18:13

Alternativt Luk over 26 completions @ 1.83

Ellers Blackmon under 109.5 receiving yards @ 1.90

GL til dem der følger - pga. eksamen kan jeg desværre ikke selv se kampen.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 2 januari 2012 18:35

Har desuden taget Houston -10.5 og -13.5, de kører Penn State over - deres offensiv kan de ikke stoppe.

• Svara