FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Oklahoma State - Oklahoma

• 01
    cbll
    den 3 december 2011 23:55

Et rivalopgør i NCAA, Division I. Det bliver uden tvivl en god kamp i år, hvor Oklahoma State Cowboys har bevæget sig op ad ranglisten stødt og stabilt. Nu er de dog højere end den førhenværende storebroder, Oklahoma Sooners, idet The Cowboys er ranked #3 nationalt, hvorimod Sooners er ranked #10. Sooners er 9-2, Cowboys er 10-1. Jeg må se mig uforstående over for dettet fortrinnelige odds på Cowboys. Analysen bliver lidt kortere end normalt pga. tidsmangel.

Oklahoma State offense vs. Oklahoma defense

Hvis man er til fyrværkeri i verdensklasse, så skal man se denne kamp. Oklahoma States offensiv har lidt af hvert - blandt det, et af de bedste passing offenses i ligaen. Med en completion % på 73, samt 34 kastede touchdowns - ja, så kan QB Weeden kun have været opgaven voksen denne sæson, ligesom han var i sidste. Lige præcis Weeden bliver nøglen til dette spil. Jeg så Oklahoma mod Baylor for ikke så længe siden, der også kører dette quick-play passing offense - og der så The Sooners secondary virkelig skidt ud. De blev brændt op til flere gange, og havde kommunikationsproblemer.

Ligeledes er Sooners defense meget aggressivt. De får en del sacks og laver big plays - men igen, de kan sælge hinanden ret nemt.

Oklahoma offense vs. Oklahoma State defense

På den anden side har vi Landry Jones. Jones er - ligesom Weeden - knivskarp, og passer perfekt ind i dette system. Dog har han langt fra de samme muligheder. Sooners backfield har sine mangler - og den består primært af små speedsters der ikke kan få power på. Det gør deres offense ret endimensionelt - hvilket kan skade dem, hvis de ikke får gang i passing-delen af spillet.

Dog er Sooners offensive linje også skarp - de har kun tilladt 7 sacks hele sæsonen, hvilket er lavest i divisionen. Det har dog ligeså meget med systemet at gøre - nemlig at QBen ikke har bolden specielt længe - men dog stadig en imponerende statistik. Cowboys har dog en del passrushere der kan gøre livet surt for Landy i backfield.

• Svara
    • 02
      Bosse30
      den 3 december 2011 23:55

Har du ikke byttet rundt på holdene i dit tip? På nuværende tidspunkt giver Oklahoma State 1,625 ML og Oklahoma giver 2,44 ML.

• Svara
      • 03
        cbll
        den 4 december 2011 00:33

Du har fuldstændig ret - jeg har set forkert i databasen jeg bruger. Tippet må gerne slettes - det gik for stærkt med at skrive analysen i farten. Beklager.

• Svara
      • 04
        Original
        den 4 december 2011 01:09

Så må vi sørme håbe på tippet får ret alligevel, for jeg har fulgt.

• Svara
    • 05
      Original
      den 4 december 2011 14:30

Han skal da ikke krediteres for at ramme odds 2,52? Han har bedt om at få tippet slettet.

• Svara
      • 06
        cbll
        den 4 december 2011 14:35

Præcis: admin, den må gerne slettes, tak.

Skal lade være med at skrive tips over iphonen on the go i fremtiden; og ja original, heldigvis gik det jo alligevel vores vej, på trods af det :-).

• Svara