FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Oklahoma City Thunder - Orlando Magic (Player special)

• 01
    TearDrop
    den 24 december 2011 16:49

NBA

CV: 60%

KD vil være en af de stærkeste konkurrenter til at løbe med scoringsprisen igen i denne sæson, efter at have vundet den i de seneste to sæsoner.

Han snittede 27,7 pts/kamp i sidste sæson og mod Magic der nogenlunde har det samme hold, blev det til 29,5 pts/kamp.

Magic har ikke noget defensivt svar på KD, og med en masse snak om at Westbrook i denne sæson i højere grad vil prøve at indrage KD, så ser dette spil solidt ud.

• Svara
  • 02
    jank1
    den 24 december 2011 16:49

Jeg kan godt se argumenterne for spillet.
    Men personligt holder jeg kun ca. 55% for spillet.

Westbrook skal inddrage Durant noget mere, men man må bestemt ikke tage fra ham at han selv er en spiller, der kan forcere og kan stjæle points.

Desuden er der det, at det er "Opening Night" og så lige denne væsentlige detalje:

http://sports.yahoo.com/nba/blog/ball_dont_lie/post/RIP-to-Kevin-Durant-8217-s-8216-rip-through-?urn=nba-wp11514

Durant har været under dette spread i 3/4 sæsonåbnere. Derudover skal det bemærkes at han gjorde det sidste år, med 30 pts - men heraf var 11 af dem free throws (han fik 13). Og det tror jeg ikke på, han får i morgen med den nye regel.

I de 4 sæsonåbnere har Durant skud 31%, 35%, 41% og og 37,5%. Alle %'er er væsentligt under hans FG% sæsonsnit for samme år.

På den baggrund synes jeg spillet taler ned, men omvendt er jeg enig i argumenterne for spillet, omend jeg ikke finder værdi i det.

PS: Jeg håber dog favoritværdigheden sejrer, og Durant smadrer Magic, så vi begge rammer spillet på OKC-ORL kampen - for egen skyld og for brugernes!

:-)

jank1

• Svara
  • 03
    TearDrop
    den 24 december 2011 18:27

Det er lidt random begrundelser, med sæsonåbner stats osv.
    Det er rigtigt at KD brugte rip-move som en del af han repetoire til at komme til linjen, men det er bare en af hans metoder til at komme til linjen. Spillere i nba vil justere deres spil og måske endda finde andre måder at komme til linjen på.

Det væsentligste ved dette spil er: er KD go-to-guy, er der nogen fra magics der kan dække ham og hvad smittede han mod magic i sidste, hvor holdet nærmest er det samme.

Desuden kom KD til linjen 14 gange i thunders første preseason kamp.

• Svara