FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Oklahoma City Thunder - Dallas Mavericks

• 01
    jank1
    den 21 december 2011 11:07

Bliver nødt til at gå med Oklahoma i dette opgør. Og jeg synes -5 er en favorabel linje, også selvom at Jason Kidd og Dirk Nowitzki vender tilbage på banen i dag.

Oklahoma med første og eneste pre-season kamp hjemme i denne sæson. Tilskuerne i Chesapeake Arena er notorisk ekstatiske, og jeg tror ikke, at de er færdige med at juble - også selvom at holdet ligner det samme som sidste år.

Netop denne faktor er grund for en del procenter. Et intakt hold fra sidste sæson. I første kamp levede de egentlig ikke op til forudsætningerne med hele 25 TO's og 17 assists fordelt på 31 scoringer. Men Thunder er omvendt et hold, hvor individualismen er afgørende (fra bla. Durant, Westbrook og Harden).

De fik meget lidt tid i første kamp, så jeg kan sagtens forestille mig at de får mere i aften over hele linjen.

Det er typisk Dallas at veksle i pre-season, og det bør kun være anderledes, fordi det er sidste kamp inden pre-season. Men det bliver ikke 30-35 minutter til Dirk osv. De rapporteres i dårlig form, og da mange af spillerne er ret gamle er jeg sikker på en masse rotation. Holdet er overraskende nyt ift. de er forsvarende mestre fra forhenværende sæson.

Jeg tillægger også dét for spillet, at Oklahoma gennem de sidste 10 år har spillet 8 afsluttende hjemmekampe, hvor 7 af dem er vundet, hvor 5 har dækket spread. Bla. sidste år spillede de vigtige spillere ca. 30 minutter og holdet roterede knap så meget. Desuden er det et ungt energisk hold og rigtig mange spillere har holdt sig i gang i off-season, eks. Durant, Harden i summerturneringer og Perkins i træningslokalet (skulle være i god form og har tabt sig meget).

Dallas spillede også fuld trup sidste kamp i pre-season sidste sæson, men her var 7 pre-season kampe inden og når Kidd og Dirk kan sidde over i den første kamp pga. dårlig form, så bør det ikke være så meget bedre i 2. kamp. De gamle drenge bliver desværre kun et år ældre, og Rick Carlisle er i forvejen kendt for at rotere en del.

OKC stiller formentlig med stærkest mulige roster, mens Dallas er uden Jason Terry og Brendan Wright. Især førstnævnte er en væsentlig svækkelse.

Under alle omstændigheder, så er jeg vild med OKC -5 og skal have et skud svarende til 4 units. Lige under 60% for hcp.

• Svara
  • 02
    jank1
    den 21 december 2011 11:07

Bare en smule bittert, at OKC går ind til 4Q ved stillingen 74-53, for derefter at tabe 4q 30-13, heraf en 3 pts scoring 12,7 sek før tid, så vores kamp ender 87-83, et sølle point fra spread......

• Svara