FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Oklahoma City Thunder (-3) - Memphis Grizzlies (eksperter - lad mig høre jeres mening)

• 01
    mose.
    den 11 januari 2012 00:41

Hejsa, jeg fik lige lyst til at lægge en hurtig analyse ud i forummet til en af natten nba-kampe, og høre nogens mening om spillet (da jeg er lidt af en nybegynder) :)

Oklahoma City Thunder – Memphis Grizzlies: Tip: Thunder -3 til odds 2.02 hos Pinnacle

Oklahoma er klart et af de bedste hold i nba lige nu, og førende i western conference med en record på 8-2. De har en meget bred trup, som bestemt har været til at se i starten af sæsonen.

Med det pakkede program i nba, pga. den sene start, har medført at alle holdene kommer til at spille back-to-back-to-back kampe mindst en gang i sæsonen. Dette har Oklahoma været et af de første hold til at prøve, og det er lige nu det eneste hold, der har formået at vinde alle tre kampe. Dette har de endda kunnet gøre uden deres fem startere har spillet mere end 30.7 min i gennemsnit, hvilket vidner om deres brede truppe.

Memphis er 3-5 og 2-1 på hjemmebane, så de har ikke en dårlig hjemmebanestatistik. Men disse to sejre var også imod særdeles dårligere hold, nemlig kings og rockets. Grunden til spreadet er så lav imod Oklahoma kan skyldes, at deres sidste kamp imod dem var en noget tæt affære.