FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Oklahoma City Thunder (-3) - Memphis Grizzlies (eksperter - lad mig høre jeres mening)

• 01
    mose.
    den 11 januari 2012 00:41

Hejsa, jeg fik lige lyst til at lægge en hurtig analyse ud i forummet til en af natten nba-kampe, og høre nogens mening om spillet (da jeg er lidt af en nybegynder) :)

Oklahoma City Thunder – Memphis Grizzlies: Tip: Thunder -3 til odds 2.02 hos Pinnacle

Oklahoma er klart et af de bedste hold i nba lige nu, og førende i western conference med en record på 8-2. De har en meget bred trup, som bestemt har været til at se i starten af sæsonen.

Med det pakkede program i nba, pga. den sene start, har medført at alle holdene kommer til at spille back-to-back-to-back kampe mindst en gang i sæsonen. Dette har Oklahoma været et af de første hold til at prøve, og det er lige nu det eneste hold, der har formået at vinde alle tre kampe. Dette har de endda kunnet gøre uden deres fem startere har spillet mere end 30.7 min i gennemsnit, hvilket vidner om deres brede truppe.

Memphis er 3-5 og 2-1 på hjemmebane, så de har ikke en dårlig hjemmebanestatistik. Men disse to sejre var også imod særdeles dårligere hold, nemlig kings og rockets. Grunden til spreadet er så lav imod Oklahoma kan skyldes, at deres sidste kamp imod dem var en noget tæt affære.

Den blev spillet d. 28. Dec og endte præcis med en 95-98 sejr til Oklahoma. Dog skal det nævnes, at Zach Randolph var med her, havde en stor indflydelse. F.eks. var satte Randolph en 3’er i det sidste minut, som var med til at holdte kampen tæt.

I nat spiller Randolph ikke, da han har været ude med en skade i et stykke tid. Det er et stort tab, og jeg kan ikke rigtig se Rudy Gay klare sig næsten helt alene. Gasol har ikke rigtig steppet op offensivt i fraværet af Randolph, og jeg tror ikke nattens kamp bliver lige så tæt som den foregående.

Desuden spillede Westbrook og Durant heller ikke op til deres bedste i sidste kamp. Durant var godt nok med til at afgøre det til sidst, men havde en dårlig start, og Westbrook spillede en elendig kamp!

Jeg synes spreadet er lidt for lavt mod Thunder, og mener sagtens man kan forsvare 55-58% chance for at de dækker spreadet.

Mvh mose.

• Svara
    • 02
      mose.
      den 11 januari 2012 00:52

Findes også i -2.5 til 1.91 hos betsson :-)

• Svara
    • 03
      TearDrop
      den 11 januari 2012 09:31

Hej Mose, undskyld at ingen har svaret dig. Jeg har slet ikke kigget forbi SpilX før nu.

En lille kommentar til dit spil ville være, at jeg nok personligt ville være forsigtig med kampen, da Grizzlies er et farligt hold lige meget hvem de møder. Nattens kamp forløb også ret tæt og faktisk kunne have endt galt, hvis Mike Conley og Rudy Gay havde gjort deres arbejde i de sidste par minutter. Du har ret i at de mangler Z-Bo, og at dynamikken fra sidste sæson ikke helt er der, men jeg synes at anskaffelsen af Marresse Speights, offensivt set, er ret godt.

Dog skal det ikke tages fra dig at du ramte, og godt set. ;)

• Svara
      • 04
        mose.
        den 11 januari 2012 11:25

Det er bare helt i orden, nu var det også lidt sent jeg postede den, men tak for svaret!

Jeg så kampen og ja, den endte med at blive ret tæt ligesom den foregående, men det gik heldigvis til sidst :)

Jeg har lige et spørgsmål (også til andre nba-eksperter hvis det er). Hvordan får i tid til at få set en masse nba-kampe, når de spilles om natten. Er det tilstrækkeligt at se en eller to i weekenden, og så ellers følge dagen highligts eller hvad gør i, for at holde jer opdateret?

Mvh mose.

• Svara
        • 05
          cbll
          den 11 januari 2012 11:40

Følger selv en del amerikanske sporter. Handler mest om at læse nyheder/være opdateret - se highlights som du selv nævner.. Og så har jeg også ESPN America der kører hver dag, så man lidt er inde i de "store" nyheder.

• Svara
        • 06
          TearDrop
          den 11 januari 2012 13:12

Jeg har stort set, været oppe hver nat siden starten af sæsonen. Har set alle de kampe jeg kunne. Det er den fysisk/søvnmæssigt hårde måde, hvor man vender op og ned på dag og nat. Ellers kan man gøre som cbll beskriver, og det burde også tilstrækkeligt.

Dog er det en god ide, at købe det der hedder NBA leaguepass, da man kan gense alle kampe når man lyster.

• Svara
          • 07
            mose.
            den 11 januari 2012 13:44

Okay, tak for hjælpen!

• Svara