FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Odense Boldklub - Wisla Krakow

• 01
    TheSituation
    den 1 december 2011 08:20

Optakten og Van Basten's analyse af kampen runder de forskellige kampscenarierene udemærket og her vil jeg blot opsummere mine synspunkter.

Sidste udkald for både OB og Wisla hvis de skal have den mindste mulighed for videre avancement.

Begge hold er skidt kørende i deres hjemlige ligaer og savner stabilitet.

OB vandt den omvendte kamp i Polen med 3-1 og 3 af deres 4 kampe er gået over linjen indtil videre.

De mange målrige kampe både i hjemligt- og europæisk sammenhæng , skyldes primært holdenes defensiv og mangel på samme.

Undertegnede forventer ikke at holdenes primære fokus bliver defensivt og det faktum kan meget vel gives os en målrig kamp, som efter min vurdering er et spil værd.

Ligeledes bør motivation stadig være helt intakt på begge mandskaber.

Value på 106,96 og dermed værdi til 3 units.

• Svara
    • 02
      DickHansen
      den 1 december 2011 08:20

Kan se du har været lige en anelse hurtigere ude end jeg var, men som det fremgår af mit boblertip, er jeg så godt som fuldstændig enig

• Svara
    • 03
      vixen
      den 1 december 2011 21:16

Solidt tip, Situation - al respekt for de tippede 1-taller, men det her var det helt rigtige tip. Meget åben kamp, begge hold med defensive problemer, Over er jo ret ligeglad med, hvem der vinder...

• Svara
      • 04
        TheSituation
        den 1 december 2011 21:31

Ja over er heldigvis helt ligeglad med udfaldet af kampen - begge hold var som forventet rystende ringe defensivt og tippet kunne sagtens være gået hjem i 1. halveg blot.
        Man må sande at OB har alvorlige problemer for tiden og en stor udrensning i truppen er formentlig nødvendigt.

/TheSituation

• Svara