FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

OL - Styrtløb (m)

• 01
    LFC
    den 10 februari 2010 23:05

Jeg vil bestemt ikke gøre mig til ekspert på alpint skiløb, men jeg synes, at der er et spil i mændenes styrtløb lørdag, der bør overvejes.

Miller-Janka (H2H)
    Tip 2 til odds 2,55 hos Nordicbet
    Miller har ikke haft en god sæson i styrtløb med en fjerdeplads som bedste resultat. Janka har derimod 2 førstepladser og en tredjeplads i årets styrtløb World Cup. Jeg har derfor svært ved at se, hvorfor Miller skal være så stor favorit.

Måske nogle af vores vintersports eksperter kan komme med input hertil.

• Svara