FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

OB i top i superligaen

• 01
    mester1000
    den 10 november 2011 21:41

OB har skuffet gevaldigt i indeværende sæson.
    PT en plads som 8 i superligaen.

Der er dog kun 9 point til nr 2 som er FCN, som har spillet godt. Men jeg tror ikke rigtig på dem. Jeg synes ikke rigtigt nogle hold (bortset fra FCK) har vist stabilitet, så en stime med 3-4 sejre og så er OB helt med oppe, hvor det er sjovt igen. I de sidste 3 kampe inden vinterpausen har man Horsens og Sønderjyske ude og en anden bejler til 2. pladsen, FCM, hjemme. Det vil ikke være utopi at tro på 7 point til OB i de kampe - og så er min vurdering at man kun er 5-6 point fra 2. pladsen.
    Ser man på holdet, så er kvaliteten bestemt til en topplacering - og jeg synes OB har en af de stærkeste trupper i ligaen.
    Og jeg tror på, at de får det til at svinge - og så bliver de farlige - specielt fordi de øvrige hold er så ustabile.

Der er selvfølgelig udfordringer i et transfervindue med både Fall og Utaka som potentielle manglere i forårssæsonen - men OB har jo som en af de få klubber lidt økonomi at gøre godt med.

Jeg synes odds 8 er noget for højt og prøver 3 units efter det

• Svara
    • 02
      TheMadDane
      den 10 november 2011 21:41

Ved ikke om jeg har overset noget.. Har læst den igennem 2 gange nu.. Toppen? Hvad er toppen? Top 2? Top 3? Top 5?

• Svara
      • 03
        mester1000
        den 11 november 2011 08:23

Hej TheMadDane,

nej det har du ikke - der mangler en mindre men ekstremt afgørende pointe - nemlig at det er top 2.
        Beklager meget

Mester1000

• Svara
    • 04
      mbkle
      den 17 november 2011 11:04

OB har i dag ansat Poul Hansen som sportsdirektør, hvilket må være godt for spillet på den måde at man nu har et prominent navn til at sikre at spillertruppen ikke lider markante tab i transfervinduet!

• Svara
      • 05
        Badpublicity
        den 18 november 2011 20:27

Endvidere er Poul Hansen en af Dk mest vellidte personer inden for dansk fodbold, samtidig med at han er virkelig kompetent... synes det er et solid spil du har fundet... og det skal da prøves...

• Svara