FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

OB - Sønderjydske

• 01
    lokesalle47
    den 28 augusti 2011 13:13

OB tager efter mislykket forsøg på CHL kval imod Sønderjydske i SAS-ligaen.
    OB så decideret overmatchede ud i tirsdagens kamp og jeg er overbevist om, at fysikken er blevet sat på en hård prøve. Der har ventet sundhedssektoren rigeligt med arbejde de følgende dage og spørgmålet er så hvor meget man har fået restitureret sig til dagens kamp.
    Man er uden Utaka stadig og kan muligvis stille med de samme startende 11 som tabte i Spanien. Det har jeg dog svært ved at forestille mig og træner Henrik Clausen har dog også forestillet sig enkelte nødvendige ændringer.

Sønderjydske var ringe mandag og skal prise sig lykkelige over det ene point i en kamp som AAB fortjente at vinde. Med den mentalitet og den trup Sønderjydske er i besiddelse af er jeg ikke i tvivl om de kender deres besøgelsestid og de øjner bestemt muligheden for point i dagens kamp.
    Derfor tror jeg bestemt de vil komme til kampen 100% klar og vil ikke levere en så forfærdelig start som Lyngby i forrige kamp. Jo længere hen i kampen vi kommer jo mere plads vil de få som de bør kunne udnytte til at skabe sig muligheder.

Jeg kan ikke forestille mig at Sønderjydske ikke kan matche OB over 90 minutter og bør blive toneangivende i de sidste 45 minutter. Selv mod Lyngby som på dagen egentlig var forfærdelige blev man presset i 2. halvleg og fysisk er Sønderjydske noget bedre rustet til et opgør mod odensianerne. En Antipas bør i løbet af kampen få tilpas med rum at løbe i og defensiven hos OB er ihvertfald ikke den hurtigste i ligaen.
    Derfor har jeg selv spillet SØnderjydske til ikke at tabe 2. halvleg til ca 1.85 men poster denne variant istedet hvor markedet er noget større.

• Svara
  • 02
    lokesalle47
    den 28 augusti 2011 13:14

Arrghh self. Sønderjydske +1 der er spillet ...

• Svara