FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

OB - Lyngby

• 01
    Van Basten
    den 18 augusti 2011 11:31

OB -1,5 (AH) her.

Der er klasseforskel mellem holdene. OB har fået en god sæsonstart, de har en meget bred trup, og de har netop tanket en masse selvtillid med den imponerende CL-sejr over Villarreal. Dog er man allerede fem point bag FC København, så når man har en hjemmekamp mod Superligaens måske svageste hold lige nu, så SKAL der sejr på bordet.

OB har vundet begge deres hjemmekampe i sæsonen indtil videre, og de har besejret Lyngby med mindst to mål de seneste to gange i Odense.

3 units på 188bet’s odds 2,13 på OB -1,5 (AH).

• Svara
    • 02
      Dalle123
      den 18 augusti 2011 11:31

Meget dårligt begrundet og utrolig skidt spil, efter min mening. Der skal spares spillere udover at Tore Reginussen stadig kæmper med at blive klar og Peter Utaka heller ikke er med. OB spiller allerede tirsdag klubbens vigtigste kamp nogensinde og jeg nægter at tro på det er højt prioriteret at slå LFC stort her. OBs spillere er trætte efter gårsdagens kamp og har ikke samme restitutionstid som kampene imod Panathinaikos, hvor man havde 8 dage imellem kampene. Brøndbys tre dage efter kampen i Ried kostede dem et 1-4 nederlag hjemme imod AC Horsens og Henrik Jensen udtalte flere spillere var trætte og gerne ville have været skiftet ud. Jeg ved godt det ikke direkte kan sammenlignes, men det siger noget om forskellen på tre og fem dages restitution der var for henholdsvis BIF og OB.

LFC har tabt tre kampe indtil videre og alle disse tre med ét mål. Et frisk LFC-hold, som er inklusiv Anders AC igen, burde kunne holde trit med OB et stykke henad vejen i det mindste og jeg har umådeligt svært ved at se hvorfor OB skulle køre LFC over.

Sidst de to holds mødtes, vandt LFC 2-0 i en kamp, hvor OB havde tankerne på sølvfejring, og mon ikke CHL-kampen, som spilles allerede tirsdag i Spanien fylder utrolig meget i spillernes tanker. Der er ingen der vil have en skade eller være udmattede op til en så vigtig kamp, så der bliver ingen HHA der løber over 12km og ingen Gislason der kaster sig ind i taklingerne.

• Svara
    • 03
      Tippo
      den 18 augusti 2011 15:21

2,13 finder jeg absolut ingen værdi i. Saften ligger nærmere i et spil på få mål. De to sidste kampe er begge endt med under 2,5 mål og statistisk hedder den tre ud af fire kampe, der er gået under.

OBs kampe har været meget målrige i denne sæson, men der skal spares både kræfter og spillere i denne kamp. Utaka er næsten med garanti ikke med, det svækker bestemt offensiven. Lyngby vil nok stå ti meter længere tilbage på banen.

OB vil nok forsøge at få scoret et mål hurtigt og så trække tempoet ud af kampen.

Under 2,5 mål får man til 2,25 hos Betsafe, men jeg forsøger mig nok med en mere "sikker" variant, der hedder under 3 mål (pengene retur ved præcis tre mål) til 1,84 hos 188bet.

• Svara