FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

OB: Hansen vs Clausen

• 01
    cbll
    den 10 januari 2012 17:41

Poul Hansen blev noget overraskende præsenteret som sportsdirektør i OB - en position de har manglet en person på i noget tid. Det startede dog noget hårdt ud, med en magtkonflikt - dog afkræftet fra begge side(diplomatiske skal de jo være) - omend tror jeg Poul Hansen er en karakter der vil trumfe sine meninger igennem.

To meget sigene overskrifter fra bold.dk:

14/12-2011: Henrik C: Trænerne bestemmer stilen
    14/12-2011: Poul H: Jeg bestemmer spillestilen

Henrik Clausen er i min optik en af de mest oplagte trænere til at få en fyreseddel i forårssæsonen. OB's 8. plads er ikke acceptabel - tværtimod. Specielt har uroen i truppen blot gjort ondt værre, og afrikanerne DJemba-Djemba og Utaka virker til at lede den dårlige stemning. Hansen har udtalt, at der også bliver rydtet op - jeg er i den grad overbevist om det bliver på trænerposten den første ændring kommer.

Jeg har svært ved at se hvorfor Poul Hansen skulle forlade posten før tid, medmindre han bliver fyret. Trænerpositionen er derimod meget mere skrøbelig hvorend du er i ligaen. Clausens manglene evne til at træde i karakter bør komme frem såfremt der er dårlige resultater, hvorimod en sportsdirektør er langt mere fredet.

• Svara
    • 02
      DickHansen
      den 10 januari 2012 17:41

Enig, havde også udset mig dette tip. Ville dog selv have lagt det ud, når transfersne var faldet på plads :)

• Svara
      • 03
        cbll
        den 10 januari 2012 18:11

Det kunne man selvfølgelig, men eftersom Utaka formentlig først bliver skudt af til sommer tror jeg ikke at harmonien i gruppen bliver ændret. Den er ringe - og vil også være det til foråret. Derudover står de uden en egentlig førstemålmand, hvor der er blevet udtalt, at den nye nok kommer inde fra den nuværende trup. De har fået lidt kapital skudt ind i klubben - og mon ikke de kan hive et par esser op som de plejer - men stadig.

Godt at se at vi er enige, ellers.

• Svara
      • 04
        DickHansen
        den 10 januari 2012 18:21

Det var netop også Utakas status jeg især ville se an, for, som du selv siger, så vil det være ganske naturligt hvis Clausen bliver sluset ud her til sommer, hvis der ikke bliver pyntet markant på den skuffende sæson, derudover, løber Clausens kontrakt også "kun" til næste vinterpause.

• Svara
    • 05
      Original
      den 26 mars 2012 08:00

ser fint ud :-)

• Svara
      • 06
        Bosse30
        den 26 mars 2012 09:45

Så røg han:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1732076.ece

• Svara