FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

OB - Brøndby

• 01
    cbll
    den 5 augusti 2011 10:23

Måske er dette spil da endda lidt FOR oplagt, men jeg mener bestemt at værdien er til stede. Jeg vælger at spille den før Brøndbys skæbnekamp imod Ried i aften. Spiller de fornærmende ringe igen, går oddset nok yderligere ned, hvorimod det nok bliver ved dette niveau hvis de performer over Horsens-kamp-niveauet.

Der skal nok ikke bruges meget spalteplads for at forklare OBs triumf i Athen. Utaka med sin Laudrup-agtige aflevering, og Hans Henrik Andreasen med et pragtfuldt langskud. De var dog tæt på at smide det hele væk - men stolpen reddede dem fra en 1-3 stilling.

Jeg har mange gange før spillet mod Brøndby i cirkus-tider. Og det er bare en af disse tider. For 3 kampe siden så det fint ud, men at der ikke går længere tid fra idyl til kaos, viser bare lidt om klubbens kontekst: Ragnarok.

Ikke desto mindre ser jeg et OB hold fyldt med selvtillid. En Utaka, der virker til at gide det igen, og en HHA der virkelig sprudler med målene.

Som sagt - lidt for oplagt, måske endda det man kan kalde et "public bet". Værdien mener jeg dog er tilstede.

• Svara
  • 02
    Amagerpalmen
    den 5 augusti 2011 10:23

Ved du om Femi er med på søndag? Det ser ud til at være en god idé med et tidligt spil, da -0,5 nu er omkring 1,90.

• Svara
    • 03
      cbll
      den 5 augusti 2011 12:04

Pas på Femi. Ikke desto mindre er han jo slet ikke spillet ind. Men alternativerne er få, må man nok erkende.

• Svara
    • 04
      Sutsko
      den 5 augusti 2011 12:09

Er selv med på denne. Tror moralen, gejsten og selvtilliden hos de blå/gule er hel i bund efter gårsdagens blamage.

De mangler i den grad ydmyghed. Henrik Jensen har jo 1000 undskyldninger hver gang enten så var de trætte eller også var de uheldige.

Omvendt har klubben ofte vist sig stærke i modgang, men tror dette kommer for tæt på gårsdagens skuffelse. Måske nogle af spillerne herunder Krohn syntes det måske ikke er så tosset at tabe søndag, så de kan slippe af med Henrik J?

Har han egentlig vundet andet end DM-Guld med Brøndbys kvinder?

Er der nogen der har præsteret flere nedrykninger end ham som træner? (Køge, AB og Horsens har han vist på samvittigheden)

Mvh.

Sutsko

• Svara
      • 05
        cbll
        den 5 augusti 2011 19:02

Selve den organisatoriske struktur i Brøndby skriger jo langt væk af gamle dyders bekvemmeligheder. Alt er jo sat til side for at Bjerregård & Søn kan køre biksen som de så vil. Jeg mindes bl.a. et interview med Anders Bjerregård i Esbjerg, efter et nederlag. Jeg håber at han havde drukket 7-8 fadbamser forinden - for jeg har da næppe set en ædru person være så langsom og snøvlet i opfattelsen som han var der.

Ried kampen opsummerede rigtig godt Brøndbys tilstand, der evigt og altid ulmer; nemlig at psyken bare ikke er der. Jeg ved ikke om det er presset fra fansne, en elendig ledelse, eller bare manglende evner på banen. Eller måske alle tre kombineret? Faktum er, at de bare ikke kan klare gamet rent mentalt. Dertil virker det logiske vel nok, at presset bare er for stort, i forhold til spillernes evner.

Til information om tippet, så drasler oddset som forudset af Ried-fadæsen ned. Ladbrokes holder 1,94 på spillet. Markedet ligger dog pt. på 100.1%, hvilket er lige tæt nok, så forventer at de sætter oddset ned inden længe.

Held og lykke til dem der følger :)

• Svara