FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Ny i oddstipping!

• 01
    Buldoseren
    den 21 augusti 2011 01:25

Hei.

Veldig fin side. Jeg fyller 18 år mandag 22. august, og har gjerne lyst til å drive med sportsbetting. Har tippa hos Norsk Tipping som "hobby" før, men vil være litt mer seriøs nå. Ønsker å starte med en "bank" på 10 000, ha en moneybookerprofil og opprette mange bookier for å få best mulig odds.

Men der stopper det litt for meg. "Hva" skal jeg gjøre for å gjøre det bra id enne bransjen? Hvilke erfaringer har dere som har spilt i lenger tid? Hvilke "feller" skal jeg unngå, og hvilke folk bør man følge?

Fint om noen kan komme med noen gode råd til meg! :)

• Svara
  • 02
    Baba Musa
    den 21 augusti 2011 07:11

Hej Buldoseren,

Du finder svar på mange til under SpilXpertens FAQ.

Der er også lavet en spilskole på et tidspunkt Den har ihvertfald hjulet mig meget.

Held og lykke

• Svara
  • 03
    Holger
    den 21 augusti 2011 16:04

Hej

Spilskolen, som kørte på SpilXperten i starten af året, var særdeles god:

http://www.spilxperten.com/nyheder/Spilskolen-Lektion-10-Kan-man-leve-af-at-oddse-4118/bb6638fc-8111-4d99-97e7-9332a2f464cc_side_3.aspx

Nederst i dette afsnit kan du finde link til de øvrige lektioner.

• Svara