FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Norwich - Chelsea

• 01
    werder77
    den 20 januari 2012 09:52

Bettet går ud på, at Fernando Torres ikke scorer i Premier League kampen Norwich - Chelsea.

Torres har ialt scoret 2 mål i 9 PL starter samt 7 indskiftninger, hvor han også samlet kun har haft 9 skud indenfor målrammen, hvilket er meget sløjt for en topangriber.

Har brændt en række store chancer sæsonen igennem og har virket blottet for selvtillid.
    Har ikke scoret siden 19/10-11, hvor han scorede 2 mål hjemme mod Genk i CL.

Dog virkede han til (måske) at være i fremgang senest hjemme mod Sunderland, bedst eksemplificeret ved et flot saksespark på overliggeren.

Jeg kommer ikke over 28% for en Torres scoring på udebane mod Norwich.

Gevinstchance: 72% betvalue: 106,56

Annulleres hvis Torres starter ude.

• Svara
  • 02
    werder77
    den 20 januari 2012 09:52

Unibet ude med odds 1,5 nu

• Svara
  • 03
    cbll
    den 21 januari 2012 13:51

Hej Werder77,

Synes med fordel du kunne oprette dig hos Betfair, hvis du spiller disse "to score" spil. Jeg layede f.eks. 2.42 på Torres to score, og fik derfor effektivt odds 1.67 på at han ikke scorer - dvs. samme spil som dig her. Man kan tit fiske fin værdi på disse spil, så længe man ikke overskrider likviditeten(men du kan nemt få 500kr matched her, så bør ikke være noget problem).

Lykke til - og lad os håbe han er uskarp ;)

• Svara
  • 04
    werder77
    den 21 januari 2012 21:09

hej,

jeg er oprettet hos betfair. Problemet med Betfair og målscorerspil er, at de typisk først dukker op på selve kampdagen. Og typisk kun i de største kampe. Når jeg lægger et forslag op til weekenden, gør jeg det ofte fredag, for at folk kan nå at se det bl.a.
    Desuden bliver spillet ikke void såfremt spilleren når at få 2 minutter på banen i slutningen hos betfair, som han ville gøre hos fx. unibet, danbook, nordic bet, betsafe, betsson.
    Sidst men ikke mindst er oddsene ofte dårligere, dog ikke i dette tilfælde, da jeg nok må indrømme at dette Torres-bet ikke var så godt et spil alligevel, som jeg først troede det var, til det angivne odds. Nordic bet kom fx. ud med 1,6 på samme udfald.

Men ellers tak for tippet :-)

• Svara