FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

NordicBet - ID/Beviser?

• 01
    cbll
    den 16 december 2011 13:53

Står og vil trække mine penge ud fra NordicBet, da jeg hiver alt ud fra bookies pga. den nye lov.

Nu vil de dog have at jeg skal

1.) Scanne mit ID ind
    2.) Bevise hvor jeg bor
    3.) Betalingsbevis

Nummer et, fair nok, det gør flere bookmakere. Men hvorfor i alverden skal jeg bevise hvor jeg bor, og hvordan?

Derudover - hvad i alverden er et betalingsbevis?

Voldsom reaktion fra en bookmaker fordi man vil hæve sine penge til moneybookers....

• Svara
    • 02
      DickHansen
      den 16 december 2011 14:09

Betalingsbevis er vel tilsvarende Pinnacles "utility bill".
      Jeg menes dog både at have fået godkendt en kvittering på et Berlingske-abbonnoment og en kvitering fra Bold.shop som "utility bill", og NordicBet er næppe mere strikse :)
      Ellers har de en udmærket livechat

• Svara
    • 03
      WoodmanWoody
      den 16 december 2011 14:10

Har haft ligende problemer dog ikke med Nordicbet....

Jeg sendte mit ID også tog jeg et billed fra min netbank af en betalt husleje hvor både mit navn og adresse stod, det var sådan set nok for at jeg kunne få udbetalt mine gevinster :)

• Svara
      • 04
        cbll
        den 16 december 2011 14:18

Super, så man SKAL ikke scanne som de siger? Screenshots fra computeren er fint?

• Svara
      • 05
        WoodmanWoody
        den 16 december 2011 15:01

Ved som sagt ikke lige præsis med Nordicbet, men alle de gange jeg har skulle scanne har jeg altid taget et billed (med Iphone) og uploadet det uden problemer, så kan ikke forestille mig andet end de acceptere det :)

• Svara
    • 06
      Kjeldahl87
      den 16 december 2011 15:01

Jeg var ude for det samme hos Nordicbet for kort tid siden.

Jeg tog bare billeder af de forskellige ting de krævede, og det godkendte de.

Jeg brugte følgende:

ID: Billede af kørekort
      En regning fra Stofa med mit navn og adresse til at bevise min adresse
      Betalingsbevis: Billede af for- og bagside på Visa kort, hvor kontrolcifre var sløret

• Svara
    • 07
      andymar
      den 16 december 2011 16:02

Det er vel udmærket, hvis din konto skulle blive hacket så er det svært for tyvene at hæve penge.

• Svara