FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Nocerina - Pescara

• 01
    Althaleus
    den 6 januari 2012 15:15

Vi er igen i den italienske Serie B og jeg har fundet et spædende spil

Spillet går på at Pescare skal score mindst 2 mål i kampen, hvilket jeg ser rigtig gode muligheder for.

Nr. 4 mod nr. andensidst, det taler alene meget for spillet, og vil nok være en kamp Pescare vil sidde på, men hvis man også kigger på formen på det seneste..

Pescara har i de seneste 5 kampe scoret 8 mål, men efter opgøret her tror jeg, at det tal bliver tocifret.
    I 10 runder i træk har Nocerina lukket mindst 2 mål ind! og cleansheet er noget Nocerina ikke er for heldige med, det er kun sket én gang i hele sæsonen, at forsvaret har kunne lukke af for modstanderen.

Vi har altså at gøre med ligaens klart bedste angreb, imod ligaens dårligste forsvar, og jeg ser utrolig store chancer for spillet skal gå hjem.

Nocerina: U-T-U-T-U
    Pescara : V-T-T-U-V

• Svara
  • 02
    vixen
    den 6 januari 2012 15:15

11 minutter spillet og 1-2, flot tip. ;-)

• Svara