FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Nikolaj N (13***528) SKAL LOGGE PÅ BET-AT-HOMECOM IDAG 21/12!!!

• 01
    MissLinaa
    den 21 december 2011 00:29

Så vil der være 650 euro til ham!!!

Send budskabet videre!!!

• Svara
  • 02
    Leandinho
    den 21 december 2011 01:03

Her er et budskab: Luk røven, din fede abe!

• Svara
  • 03
    andymar
    den 21 december 2011 06:19

Jeg har på fornemmelsen at denne tråd snart bliver slettet..:-)

• Svara
  • 04
    MissLinaa
    den 21 december 2011 08:54

www.bet-at-home.com gir hver dag 50 euro til en af deres kunder...det eneste man skal gøre er at logge på sin konto! Puljen er på 650 euro og det er endelig en dansker, NIKOLAJ N.!!!!
    Hvis det var mig der kunne få knap 5000 kr bare ved at logge ind ville jeg da gerne vide det....og at Leandinho syntes at jeg er en fed abe fordi jeg ønsker en gut får lidt gratis penge, så er det jo på en eller anden måde lidt synd for den stakels fyr....

Hvis man fra Admins side synte at denne tråd skal slettes, så er der jo ikke noget og gøre ved det :-/

God Jul :-)

• Svara
    • 05
      bigdipper
      den 21 december 2011 09:28

Det kommer vel an på om du arbejder for bet-at-home eller om du bare er kunde der og ønsker at hjælpe Nikolaj N. Det ser lidt suspekt ud når dette er dit første indlæg, men jeg tror at tanken bag dit indlæg var god.

Så god jul til dig også.

• Svara
    • 06
      Drawman
      den 21 december 2011 10:00

Godt indlæg. Grunden til at det sikkert er blevet misforstået er din brug af udråbstegn, og at der ikke disse dage sendes masser af spammails. Har selv haft virus på computeren fordijeg troede nogen ville forære mig 50 Euro...

Spam er åbenbart også noget leandinho får en del af (muligvis en del af BTs egne artikler...) i sin mailboks siden han reagerer som han gør.

• Svara
      • 07
        SpilXperten.com
        den 21 december 2011 10:20

En dejlig servicemeddelelse fra MissLinaa, mener vi. Vedkommende har ganske rigtigt mulighed for at få de €650 i dag, og det ser heller ikke ligefrem ud til på listen med de seneste vindere, at vi danskere tit kommer op ad hatten.

Ellers er vi helt enige i, at man skal huske, hvordan man udtrykker sig her og på internettet generelt, så man ikke misforstås.

Lad os håbe, at Nikolaj når at indkassere gevinsten i dag, eller at en anden dansker gør det i morgen.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
      • 08
        Leandinho
        den 21 december 2011 11:53

Mit var udelukkende formuleret som det var, fordi tråden stank af et ligegyldigt spam-indlæg. Hvis der rent faktisk var tale om nyttig info, så er det naturligvis en straight-up undskyldning fra min side af.

• Svara