FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Niermann - Navardauskas

• 01
    madsmk
    den 18 augusti 2011 19:50

Post Danmark rundt, samlede klassement.

Hvorfor disse ryttere er opstillet i en match-up gældende på det samlede klassement forstår jeg ikke. Ingen af dem må forventes at kunne kæmpe med om noget som helst, og jeg bliver overrasket, hvis vi ser en af dem i top 10.

Rabobank stiller med et rigtigt stærkt hold, hvor både Breschel og Kruiswijk kan øjne muligheder i klassementet. Niermann må forventes at agere hjælperytter for de to her - en rolle, den 35-årige loyale Rabobank rytter er vant til. Han har netop gennemført Tour de France, hvor han formåede at være helt og aldeles anonym. Han har netop forlænget med Rabobank, således han går sin 14. sæson i møde hos det hollandske hold - ganske imponerende, og vidner om, hvor meget pris de sætter på hans egenskaber som overvejende hjælperytter. Han har nemlig kun formået at køre i top 10 en enkelt gang de seneste to år (på en etape såvel som klassement).

Ligeledes så man ikke meget til den litauiske mester, Navardauskas under årets netop afsluttede Tour de France.
    Han kan lidt af hvert, den unge litauer, men på nuværende stadie i hans karriere, så kan han ikke følge med de bedste på bakkerne, ej på enkeltstart eller i spurterne. Han har dog haft specielt et lovende resultat i år, hvor han i det netop afsluttede Ster ZLM Toer blev 3'er. Det blev grundlagt på 3. etape, hvor han sad med Gilbert og Terpstra, da de gav den gas på kongeetapen.

Jeg tror ikke, at vi kommer til at se meget til disse to ryttere og det bør være ret åbent, hvem af dem, der ender bedst. Derfor er 2.56 et kæmpe overodds hos pinnacle.

• Svara
  • 02
    madsmk
    den 18 augusti 2011 19:51

Navardauskas udgik, hvorfor bettet blev annulleret.

• Svara
  • 03
    Tsuni
    den 18 augusti 2011 21:04

Spillet blev tabt, da Niermann gennemførte.

• Svara
  • 04
    Stitch
    den 18 augusti 2011 21:42

Jeg kan ikke umiddelbart finde noget i Pinnacles regelsæt, som siger, at spillet skulle være annulleret.

• Svara
  • 05
    madsmk
    den 18 augusti 2011 21:54

I har ret!

Jeg var sikker på at jeg havde set, at jeg fik pengene retur. Bed nemlig mærke i at det var lidt underligt. Anyways, jeg må have forvekslet det, for den er angivet som tabt i mine wagers.

• Svara