FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Nice - Montpellier

• 01
    ingemann
    den 29 januari 2012 17:19

Indsatsen tilbage ved uafgjort

Nr. 2 i Ligue 1 Montpellier skal på besøg hos rækkens nr. 18 Nice. Montpellier er i hård kamp med PSG om 1. pladsen, og i den anden ende ligger Nice á point med de øvrige hold under stregen og har 1 point op, til en større gruppe der ligger over stregen. Begge hold har en del fravær, men mit argument bliver at det er værst for Nice.

Forventet opstilling – Nice:
    Ospina – Fofana, Civelli, Gomis, Monzon – Digard – Arbiel/Sablé, Dja Djedje, Mourier – Gneki

Fofana er en 17 årig debutant; Gomis har haft 1 kamp fra start og to indskiftninger siden han kom til klubben i sommers; Anin er lige hentet i Sochaux hvor han har spillet 14 kampe; bliver Arbiel ikke klar så overtager Sablé, der har spillet 3 kampe; frontangriberen Gneki har været i aktion 14 gange med knap så imponerende 0 mål til følge…
    En håndfuld spillere er til CAN og derudover er der en række skader (blanding er reserver og faste) og en karantæne til den faste forsvarsspiller Clerc. Selvom ikke alle fravær hører til startsopstillingen, så betyder de mange fravær også at reserverne der skulle tage over for fraværene også mangler. Nice har ikke hverken dybeste trup, og det mener jeg vil blive afgørende i dag. Nices hjemmestatistik lyder 4-4-2.

Forventet opstilling – Montpellier:
    Joudren – Bocaly, Stambouli, Hilton, Bedimo – Pitau, Estrada – Dernis, Marveaux, Cabella – Giroud

Camara og Saihi, som er faste, er af sted til CAN. Ellers har Montpellier ikke så mange afbud, og til dem der er, der er truppen væsentlig stærkere til at kompensere. Montpelliers udestatistik lyder 4-3-3.

Samlet set så er Montpellier bare et stærkere hold generelt og ISÆR i dag, hvor Nice er væsentlig hårdere ramt. Jeg forventer derfor ikke, at gæsterne rejser hjem uden point fra Nice, som de har taget 3 point fra de sidste to gange. Nu skal man ikke fornægte hjemmebanefordelen, så når man kan få odds 1,825 med en sikkerhed for pengene ved uafgjort, så syntes jeg at det må det konservative valg.

• Svara
  • 02
    ingemann
    den 29 januari 2012 17:19

Hov! Mit forslag var selvfølgelig "2 DNB" - kan det ændres eller må man lære på den hårde måde? Jeg håber at det fremgår af mit sidste afsnit, at det var det der var hensigten

• Svara