FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Newcastle United - Queens Park Rangers

• 01
    Spas
    den 13 januari 2012 16:18

Newcastle United tager i denne runde imod oprykkerne QPR. Newcastle kommer netop fra en overraskende 3-0 sejr imod Man U, hvilket nok giver dem lige det selvtillidsboost de har brug for, for at kunne overgå QPR, der møder op med 2 nederlag i bagagen.

Newcastle har mistet lidt af den form de havde i starten af året, men med spillere som Demba Ba i topform, så ser jeg ingen mulighed for at QPR's svage defensiv skal kunne holde dem fra netmaskerne. QPR har i denne sæson lukket i snit 1,75 mål ind pr. kamp, og får svært ved at holde clean sheet som sagt.

QPR har også selv mistet lidt af den form de havde i starten, og ligner efterhånden en seriøs kandidat til nedrykning igen.

Uden at trække det i langdrag, så tror jeg på Newcastles offensiv og stabile midtbanespil, og vurderer dem til omkring 60% chance for sejr. 3 units kastet afsted på dette spil.

(Ikke min mest dybdegående analyse, håber i kan bære over med mig ;-) )

God kamp!

• Svara
    • 02
      Stitch
      den 13 januari 2012 16:18

Cheick Tiote og Demba Ba er ikke med for Newcastle grundet African Nations Cup.

mvh

• Svara
    • 03
      ChelseaMads
      den 14 januari 2012 21:15

Jeg synes det spiller en vigtig rolle, at Demba Ba og Cheick Tiote ikke er med for Newcastle, da de er til African Cup of Nations. De er trods alt nogle bærende kræfter for holdet, så jeg synes det er meget usikkert at spille på en sejr til Newcastle her.

• Svara
    • 04
      petersson1984
      den 15 januari 2012 14:23

QPR er uden Barton, Taarabt, Traore og Faurlin.

Jeg er selv mere fristet af QPR +0,5. De er godt nok skidt kørende men Newcastle har næsten intet angreb tilbage.

• Svara