FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Newcastle - Manchester Utd

• 01
    Original
    den 4 januari 2012 17:07

Har lagt en analyse op til denne kamp, vil egentlig ikke analysere mere på denne kamp.

5 af United seneste 6 udebane kampe er vundet til nul. Kun Basel kampen er endt med scoring fra modstanderen. United scorer i snit lige over 2 mål per kamp på udebane, mens Newcastle kun scorer lige 1 mål i snit per hjemmekampe.

En sejr til United uden scoring fra Newcastle, jeg ser værdi.

• Svara
    • 02
      Rexz0r
      den 4 januari 2012 17:07

Det kan siges at Newcastle har scoret i 6 ud af 9 kampe på hjemmebane.
      Derudover kan jeg godt se et United forsvar få problemer med evig gifte Demba Ba.
      Kunne godt forestille mig at han kunne udnytte at Jones bestemt ikke så godt ud defensivt mod Blackburn samt at Smalling lige et kommet tilbage fra skade.
      (Forventer nogle fejl i markering fra deres side i aften), kryderet med De Gea's selvtillid virker lav for tiden!

Held og lykke med spillet :-)

• Svara
      • 03
        Original
        den 4 januari 2012 17:37

Tja, jeg ser det kun som en forstærkning Smalling er tilbage. Rio Ferdinand og Smalling er tilbage, og det samme er Ryan Giggs, Michael Carrick og Anderson, så midteraksen op igennem banen er klart forstærket med en Rooney oppe i front til at slutte af, regner også med Berbatov starter.

Newcastle er for afhængige af Demba Ba, og uden ham havde Newcastle ikke ligget hvor de gør. Newcastle har scoret 26 mål tilsammen, her står Demba Ba noteret for 14!

• Svara
      • 04
        Oddser
        den 4 januari 2012 19:28

Jeg regner med at hoppe med på denne her :)

• Svara
    • 05
      Original
      den 4 januari 2012 20:23

Lindegaard starter på mål. Lindegaard har spillet 5 kampe og holdt buret rent i alle.

• Svara
      • 06
        Original
        den 4 januari 2012 20:25

Som forventet er midteraksen op af banen som skrevet. Berbatov ligeså.

Lindegaard, Valencia, Jones, Ferdinand, Evra, Nani, Carrick, Giggs, Park, Rooney, Berbatov. Ligner Valencia skal spille venstreback.

• Svara
      • 07
        Rexz0r
        den 4 januari 2012 20:27

Det taler klart for oddset at både Lindegaard er med, samt Rio til at give stabilitet i forsvaret.

Jeg krydser fingre :-)

• Svara