FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Newcastle - Manchester United

• 01
    Original
    den 2 januari 2012 12:33

Manchester United skal bruge en sejr her for at holde fast i manchester city. Ganske rigtigt tabte City i dag til Sunderland, men de kan ikke blive ved med at tabe, og det samme kan United ikke. De to hold skal vinde kampene, for et af holdende snubler hele tiden, det har vi set.

Efter en forrygende start fra Newcastle, så har det slet ikke kørt for Newcastle. Målmanden er ved at slå ud, og har ikke samme kvaliteter som i starten af sæsonen, eller han har ihvertfald ikke vist dem, og lavede drop senest mod Liverpool FC.

Manchester United havde alle muligheder for at komme på førstepladsen d. 31 januar, men formåede det ikke, da de tabte 3-2 til Blackburn på OT. Et utroig resultat, og det gør ondt på tilhængerne, spillere og trænerne.

De skal vinde denne kamp for at holde fast i City, de ligger a point, og City møder Liverpool, men jeg tror City vinder. United er et hold som altid skal gå efter de 3 point, og mod et Newcastle hold som ikke gør det godt, kan det godt blive til 3 point til Manchester United.

Scandic klart højest

• Svara
    • 02
      DickHansen
      den 2 januari 2012 12:33

I dit tip fremgår der (60) efter 2, jeg går ud fra at det er uden betydning, og at tippet således er et almindeligt 2-tal?
      Derudover synes jeg altså personligt dit syn på Uniteds miserable skadessituation, og løsningerne på den, er mere interessant end at de to absolutte tophold "ikke kan blive ved med at tabe", for selvfølgelig kan de jo ikke det. Der er ikke nogen oplysninger her, som Kasper i Dagli´Brugsen ikke kunne have fortalt mig, når krydset skal sættes, og det eneste tunge argument er, at oddset ligger markant over markedsprisen (så meget er 0,05 nu ikke IMO, 12:30).
      Vi er forhåbentlig alle glade for respons, når vi vælger at begive os ind på sådanne foraer som dette her. Jeg bliver i hvert fald glad, hvis f.eks. du også skulle komme med kritik, når jeg lægger et tip op.
      Lad os så i øvrigt få et nyt Lindegård-clean sheet at se :)

• Svara
      • 03
        Roman Empire Specials
        den 2 januari 2012 12:38

Mon ikke tallet i parentes er hans chancevurdering for udfaldet.

• Svara
      • 04
        Original
        den 2 januari 2012 16:01

Roman Empire har ret, det er min cv for udfaldet.

Mht. oddset, så synes jeg da det er en klar forskel. Snittet ligger på 1,71 - altså noget anderledes end oddset hos Scandic - som stadig holder 1,80. Tro mig, hvis der er 0,09 forskel hver gang, så kommer det til gode i sidste ende.

Mvh

• Svara
    • 05
      DickHansen
      den 2 januari 2012 18:59

jeg bruger også ofte "surebets-knappen" hos Betbrain og Oddsportal, da det, som du selv siger, bestemmt gør en forskel i længden, når man på den måde kan udpege sig nogle små bookies, der udskiller sig fra det samlede marked, i løbet af få sekunder, men så kan du da bare linke dertil, hvis det er den eneste begrundelse for spillet?

Hvad snittet på det samlede marked så i øvrigt er, håber jeg da rager os alle en høstblomst, det er de store bookmakere, det er relevante at kigge mod, da deres omsætning er langt større (BetCronicle tangerer 1,8 i øvrigt).

• Svara