FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

New York Rangers - New Jersey Devils

• 01
    Parise Specials
    den 7 februari 2012 20:56

CV - 45 %

Gaborik har holdt sig skadesfri og dette betyder at vi skal ind og smide mønterne på Gaborik hos Unibet.dk! De har høje odds på disse specials og ikke mindst limits, som gør at alle kan smide mønterne derinde.

Gaborik scorer kontinuerligt gennem sæsonen og står ofte godt placeret på de rigtige tidspunkter til at samle en rebound op og putte den ind bag en chanceløs keeper.

Rangers er favorit i nat mod Devils og han har tidligere scoret 2 gange mod dem i år. I nat må Devils undvære Henrik Tallinder og Adam Larsson, hvilket gør at vi kommer til at se en svækket defensiv og en måske mere målrig kamp end folket forventer.

Jeg vælger dette spil ud af flere mulige valuespil på kampen, da jeg synes at den måde Flyers pressede dem i 4-6 kampen forleden(3 periode), minder meget om det pres som vi må antage at Rangers kommer med i nat. Lige præcis den puckbesiddelse og tålmodighed Flyers viste der, er to faktorer som gør at der er stor chance for at Gaborik scorer igen i nat. Denne type offensivt pres er lige efter Rangers' bog og således er Unibet ude med et klasseodds på dette spil. Et marked hvor Unibet sikrer at alle kan få lettet pungens vægt, hvis der har samlet sig for meget guld!

God kamp drenge! Og husk at i kan spille trykt og sikkert hos Unibet!

• Svara
  • 02
    Dagoberto
    den 7 februari 2012 20:56

hvorfor kun 3 units hvis du mener CV er 45% ? - så burde vel egentlig smide 6, eller er der noget jeg overser

• Svara
  • 03
    Parise Specials
    den 7 februari 2012 21:05

Bruger ikke selv Unibet da de har licens, men spillet er til langt flere units end jeg anbefaler. Tror dog ikke at folk får mere end 3 mønter igennem derinde. Derfor kun de 3 units :)

• Svara
  • 04
    Dagoberto
    den 7 februari 2012 21:23

4 units igennem hos betsafe til odds 2.45

• Svara