FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

New York Islanders - New York Rangers

• 01
    Parise Specials
    den 15 november 2011 20:30

CV - 50 %

Der er folk, som Grabner, Moulson og andre mulige målscorer for Islanders. Og så er der Tavares. Deres, uden sammenligning, bedste forward. Han har haft marginalerne imod sig på det seneste og kunne sagtens have øget måltotalen yderligere fra de 8 mål han har nu. Heldigvis har hans manglende mål, fået Unibet til at skrue gevaldigt op for odds og der findes derfor en værdi, som næsten ikke er til at tage seriøs. Det gør jeg dog, da Tavares scorer en stor del af holdets mål, ift Ovechkin fra Washington, som trods 40 mål, stadig burde score mindre procenter af holdets mål, end Tavares gør. Derfor giver jeg 50 % plus for at holdets topscorer, igen finder vej til målet.

Faremomentet er hvis Islanders dårlige resultater på det seneste, er udtryk for en større krise, end antaget fra min side. Krise vil jeg ikke kalde det endnu og jeg giver dem da også 55 % for point i nat og derfor bør der også komme mål fra hjemmeholdets side, selvom Rangers er favorit. Marginalerne kan også bare sparke os hårdt i variansen, men det ændrer ikke på at procenterne er sat som de skal.

Det sidste tip fra Unibets specials i aften, hvor jeg har fundet værdi i hele 4 spillere. Dette kan måske undre nogle, men Unibet har blot ramt helt skævt i aften, hvor jeg normalt kun finde værdi i 1-2 spillere hos dem.

Nu vil jeg hoppe videre til Expekts specials og multitaske dem igennem, samtidig med at jeg skal se Finland blive revet rundt af Danmark :)

4 units. Værdi til mere...

• Svara
  • 02
    Balastik
    den 15 november 2011 20:30

Meget enig. Har også selv lagt et tip op på det her spil, da jeg ikke havde set du havde lagt det op, beklager.

Men god kamp, og held og lykke :-)

• Svara