FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

New York Islanders - Detroit Red Wings

• 01
    Balastik
    den 11 januari 2012 03:14

Jeg forventer mig en meget underholdene og målrig kamp, når New York Islanders får besøg af Detroit Red Wings.

New York Islanders ligger ikke specielt godt til i tabellen, og de kommer også på en rigtig hård opgave når de skal forsøge at stjæle point fra Detroit Red Wings.

Islanders defensiv er ikke specielt god, og de får store problemer med at lukke Pavel Datsyuk, Johan Franzen og alle Detroits profiler ned i denne kamp.

De skal dog glæde sig en smule over, at Detroit Red Wings defensiv har været alt andet end imponerende i deres sidste par kampe. Forleden lukkede de 3 mål ind på 10 minutter mod Toronto Maple Leafs, og endte med at tabe 4-3.
    Danske Frans Nielsen er i forrygende form, og i fint målhumør, og han skal nok også finde nogle chancer mod Red Wings. Så har de jo gså John Tavares der gør det rigtig godt i Islanders med 36 point for sæsonen.

Jeg tror at de to hold kan gå ind og udnytte hinandens lidt vaklende defensiver, og lave en del mål. Måske i powerplay, som begge hold er gode til at udnytte.

Sidst de mødtes, endte det med en 4-3 sejr til NY Islanders.

• Svara
  • 02
    Oddser
    den 11 januari 2012 03:14

Jeg siger mange tak for det her tip. :)

• Svara