FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

New York Giants - San Francisco 49ers

• 01
    Jogs
    den 21 januari 2012 19:24

Så er der langt op til et brag af en NFC finale, mellem to overraskende finalister, nemlig Giants og 49'ers. Der var ikke mange der havde regnet med at 49'ers ville slå Saints og at Giants ville slå sæsonens stærkeste hold, nemlig Packers.

49'ers:
    Spillede en fantastisk flot kamp mod Saints, her viste deres vanlige defense stor styrke, men overraskende nok kom deres offense også rigtig godt igang.
    OG hvis 49'ers atter skal tage en sejr, er det et krav at både defense og offense spiller noget nær det de gjorde imod Saints. 49'ers skal mod et Giants defense der må siges at have trippet op på det seneste, et Giants defense der samtidig må siges at være bedre end det defense de mødte mod Saints. Her er det vigtigt at Alex Smith (QB) ikke kommer til at lave dumme turnovers, og at Frank Gore (RB) spiller en rigtig god kamp - Jeg tror at nøglen til sejr for 49'ers er igennem løbet, og Frank Gore bliver en vigtig faktor i denne kamp, hvis 49'ers skal vinde - 49'ers har det lille plus at de spiller på hjemmebane, foran et fantastisk publikum.

NY Giants
    Giants overraskede i den grad i mod sæsonens stærkste hold Green Bay Packers, der aldrig formåede at komme ordentlig igang, ja, faktisk så tæskede de dem nærmest ud af banen, med cifrene 37-20 !!! - Nu møder Giants 49'ers i NFC finalen og denne kamp er ingen Walkover for Giants. Giants defense har vist en utrolig styrke på det sidste og Eli Manning har spillet rigtig gode kampe, dette skal de formå at gøre igen og jeg tror på det kan lade sig gøre. Giants lod sig ikke skramme af Rodgers og co. og at Giants spillede på udebane, skræmte dem ikke. Hvis Giants skal vinde, skal de satse aggressivt fra start, hvilket måske vil give en ellers meget omtalt Alex Smith nerver på, jeg tror nemt at Alex Smith kan komme til at begå nogle rigtig dumme turnovers, og hvis Eli Manning samtidig kan holde sig på "måtten" og ikke lave nogle dumme fejl, ser jeg trods 49'ers stærke defense en sejr til Giants.

• Svara
  • 02
    Jogs
    den 21 januari 2012 19:24

Jeg fik desværre trykket godkend for hurtig, beklager meget.

Der har været en del snak om at vejret kan spille ind i denne kamp, og at nogle af Giants spillerne heriblandt Manning og bradshaw er blevet ramt af noget influenza, et ændre dog ikke mit syn på spillets værdi specielt meget, men det er værd at tage med i overvejelserne, hvis nogle ønsker at følge :)

• Svara