FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

New England Patriots - New York Giants (player)

• 01
    jank1
    den 5 februari 2012 18:38

Ikke mit normale hjørne det her, men som regulær sportsidiot, så ser jeg football på fanbasis, og kan af og til godt spotte lidt værdi.

Synes Nordic og Unibet flotter sig her med omkring 80 yard spread på Gronkowski. Jep, han har haft en kanonsæson og han har været en af nøglerne til succes for Pats. En af ligaens bedste tight-ends, og han er en stor stærk mand med imponerende hænder og gribeevner.

En alvorlig skade - forårsaget i kampen mod Baltimore - synes jeg dog favoriserer spillet. Under normale omstændigheder ville han nemlig ikke have spillet kampen rapporteres der fra Patriots-lejren.

Patriots har et arsenal af offensive våben og selvom Gronkowski bliver vigtig i aften synes jeg linjen er højt sat - han bør være hæmmet, også på en aften som i aften.

Og så til sidst vil jeg ønske jer glædelig Super Bowl og god kamp! :-)

• Svara
  • 02
    jank1
    den 5 februari 2012 18:38

Betsson/Betsafe med 80,5 1,80
    Partybets med 80,5 1,60

To meget flotte odds også - endda endnu flottere :-)

Ellers er Brady MVP også et fint spil, hvor selv 45% stadig giver fin værdi.
    Den kan fås til hele 2,30 hos Nordicbet, hvor de næste så følger efter med 2,10 og 2,05 (værdiløst).

jank1

• Svara
  • 03
    Bosse30
    den 5 februari 2012 19:41

Til sammenligning har Pinnacle 1,575 for under 80,5y.

• Svara