FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

New England Patriots - Denver Broncos

• 01
    Jogs
    den 11 januari 2012 13:50

Søndag nat tager New England Patriots mod Denver Broncos. Denver broncos kommer fra en fantastisk sejr over Steelers, som ellers startede godt i kampen, men lidt efter lidt spillede Tebow og co. sig mere og mere ind og løb med en sejr i overtime (OT), efter Steelers havde kæmpet sig stærkt tilbage.

New England Patriots
    Selv er jeg stor tilhænger af Brady og co. og følger dem rigtig nøje, Patriots har et rigtig stærkt offense, og et knap så imponerende defense, for at sige det mildt.

Patriots er rangeret som det det 2. bedste offense i regular season, hvor det i sær er deres kaste angreb der har fungeret, til gengæld er deres defense det 2. dårligste i regular season, hvilket er knap så imponerende.

Man er i de seneste par kampe kommet bagud i de første to quaters, hvor man efterfølgende har sat gear'et en tand op og alligevel hevet sejre hjem på stribe, i denne kamp skal de dog passe på med at komme for langt bagud, da Broncos med deres gode offense let kan trække tiden og samtidig stoppe det gode offense Patriots består af.

Denver Broncos
    Broncos spillede i sandheden en rigtig flot kamp mod Steelers, og hvem skulle have troet de ville gå hen og slå Big Ben og co.? Tebow leverede en fin indsats, selvom hans arm og beslutninger ikke altid så ALT for god ud, dog afgjorde han kampen med nogle rigtig flotte kast, hvor efter hans recievers kunne gøre arbejdet færdigt. Broncos er kendt for et rigtig godt defense og et godt løbe angreb.

INDBYRDES:
    Sidste gang Patriots mødte Broncos, var for ikke særlig lang tid siden, vi skal nemlig kun tilbage til d. 18 december, hvor Patriots mødte Broncos på udebane, og vandt med cifrene 41-23, Broncos var på ingen måde med i denne kamp, selvom man kom fra 5 sejre i træk, hvor Tebow, det var her Tebow for alvor begyndte at vise sig i medierne, da han 5 gange i træk afgjorde kampene, som regel til aller sidst i 4. quater. Dog sluttede det som sagt mod Patriots.

KONKLUSION:
    Der er ingen tvivl om at Patriots er stor favoritter til dette opgør, og jeg tror også de vinder denne kamp, men en handicap sejr på -14.0 til odds 1.90 er for lavt sat, derfor har jeg kigget mod Broncos +14.0 som derimod ser rigtig god ud, Broncos har jo som sagt et rigtig godt defense og er gode til at holde kampene lige, jeg tror ikke Patriots kan vinde med 18 point ligesom de gjorde sidst, selvom de kommer fra en lang pause, hvorimod Broncos spillede i weekenden og bør være en anelse mere træt

• Svara
    • 02
      cbll
      den 11 januari 2012 13:50

Hmmmm.. Alt har en ende, og det bør Broncos sindssyge sæson også have. Nok tæller Tebow for to mand med gud der snakker direkte til ham(angiveligt?) - og behovet for at analysere modstanderen kan ligeledes udelukkes også(gud ved jo alt?) - synes dog dette spil er farligt. Kan Tebow performe så godt to kampe i træk? - Steelers defensive backs gav overraskende meget plads til Broncos WRs - havde slet ikker regnet med dét. Får de mon samme plads mod Patriots? For jeg tvivler på, at Tebow kan kaste ind i coverage - i så fald kommer der nogle interceptions.

• Svara
    • 03
      Jogs
      den 11 januari 2012 17:30

Om Tebow kan performe to godt to kampe i træk, har vi set i regular season at han GODT kan. Er hans defense med i kampen, er han selv med i kampen.. Patriots defense er uden tvivl dårligere end Patriots defense, men du har ret i de åbnede alt for meget op for Broncos WRs. Patriots er favoritter og jeg tror godt de kunne finde på at undervurdere Broncos, selvom de har haft en masse tid til at forberede sig, og hvis de kører samme stil med at komme bagud i 1 quater, ser jeg nemt at kampen kan blive meget lige.

• Svara
      • 04
        Bosse30
        den 12 januari 2012 00:11

Vi ser ikke helt samme værdi, men jeg ser dog heller ikke værdi i et spil på Patriots.

Jeg er heller ikke hoppet helt med på den hype om Tebow. Han har lederevner og har psyken til gamet, men hans kast er bare ikke særlig gode. Under 10 completions i en kamp, hvor de vinder siger vel også alt om hans kastespil. Steelers gjorde det utrolig nemt, da de fuldstændig undervurderede Tebow, Polamalu rykkede gang på gang frem for at stoppe løbet, men blev snydt, hvorefter Steelers CB's glemte at tackle, således at spillene blev til store spil i stedet for 10-20y spil. Kan Pats så gøre det bedre? Deres pass defense har ikke set særlig godt ud gennem hele sæsonen, men Tebow er ikke en 300y QB trods alt. Broncos rush offense kan godt få pæn succes mod Patriots, men jeg tvivler på en tæt kamp alligevel. Synes linjen er sat meget godt.

Brady skal ha' en off day for at Broncos skal holde den tæt, men humper trods alt ikke rundt ligesom Big-Ben. Big-Ben er dog nok en bedre scrambler end Brady alligevel :)

Men altid godt med lidt diskussion omkring NFL og rart at se flere med spil på ligaen.

• Svara
      • 05
        Bosse30
        den 12 januari 2012 00:59

Og vil da lige rette mig selv, Tebow gik ikke under 10 completions, han gik præcis 10 completions.

Derudover tæller udebanen selvfølgelig også lidt imod Broncos her.

• Svara