FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Napoli - Manchester City

• 01
    Van Basten
    den 22 november 2011 20:12

Jeg har kig på overen her.

Napoli skal jagte sejren på hjemmebane, da uafgjort vil besværliggøre mulighederne for videre avancement betragteligt. Napolitanerne har derfor også varslet en offensiv, og mulighederne for scoring er bestemt til stede, når prominente folk som Hamsik, Lavezzi og Cavani huserer i de forreste rækker.

Manchester City kommer til Italien velvidende, at en sejr vil sikre deres videre avancement. Derfor finder jeg det overvejende sandsynligt, at også City vil spille friskt til. Manchester City bare vinder og vinder i øjeblikket, og spillerne præsterer med skyhøj selvtillid.

Englænderens seneste fem kampe er alle gået over 2,5 mål, og dette er et resultat af, at man har det primære fokus på offensiven. I øjeblikket har man succes med konceptet, der går på, at man hellere vil vinde 3-1 end 2-0.

Jeg forventer et opgør, hvor begge hold spiller efter tre point. 2 units på over 2,5 mål til odds 1,96 ved 188bet.

• Svara
  • 02
    Lyseng
    den 22 november 2011 20:12

SBOBET Pt. 2,16 + Bet365 pt. 2,10

• Svara